loading

Visapusiškas saugumas.

Nesvarbu, ką vežate „Opel Vivaro“ ar kas jame sėdi, pasirūpinome, kad būtų užtikrintas visapusiškas aukštus standartus atitinkantis saugumas, bet nemažėtų automobilio ekonomiškumas, efektyvumas ar komfortas.

„Opel Vivaro“ – Aktyvus saugumas

Aktyvus saugumas

Aktyvaus saugumo savybės:

  • Elektroninė stabilumo programa (ESP®Plus)
  • Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS)
  • Elektroninė stabdžių jėgos paskirstymo sistema (EBD)
  • Pagalbinė važiavimo įkalnėn sistema (HSA)
  • Praslydimo kontrolė (TC)
  • Priekabos stabilumo programa (TSP) (papildoma įranga su priekabos vilkimo kabliu)

To pakaktų kiekvienam furgonui, tačiau „Opel Vivaro“ siūloma dar daugiau. Pavyzdžiui, kartu su ESP®Plus įrengiama ir:

  • Prisitaikanti apkrovos kontrolė. Apkrovos kontrolė sureguliuoja „ESP®Plus“ sistemą pagal tai, ar automobilis yra visiškai pakrautas, pakrautas pusiau ar išvis tuščias (standartinė įranga).
  • Apsivertimo mažinimo sistema. Apsivertimo mažinimo sistema nuolatos stebi automobilio būseną pasitelkdama „ESP®Plus“ jutiklius ir suveikia, kai yra galimybė, kad automobilis apvirs.
  • Pagalbinė hidraulinių stabdžių sistema. Susidarius kritinei situacijai pagalbinė hidraulinė stabdžių sistema maksimaliai padidina stabdžių jėgą ir sumažina stabdymo kelią.
„Opel Vivaro“ – Saugos oro pagalvės

Saugos sistemos

Standartinė pasyvaus saugumo įranga:

  • Vairuotojo priekinė saugos oro pagalvė
  • Įspėjimas apie neužsisegtą saugos diržą, vairuotojo sėdynė
  • Saugos diržai su jėgos ribotuvu pirmosios eilės sėdynėms
  • Saugos diržų įtempikliai pirmosios eilės sėdynėms
  • Vairuotojo sėdynės galvos atrama su apsaugos nuo kaklo traumų sistema
  • Nuslysti neleidžiančios formos vairuotojo sėdynės sėdimoji dalis
  • Saugos diržų jėgos ribotuvas (galinės sėdynės)
  • ISOFIX tvirtinimo taškai 2 vaikų saugos kėdutėms furgono su dviguba kabina modeliuose

Priekinio keleivio, priekinės šoninės ir priekinės užuolaidinės saugos oro pagalvės visose versijose įrengiamos užsisakius papildomai.

„Opel Vivaro“ – Nematomos srities veidrodėliai

Nematomos srities veidrodėliai

Dviejų lęšių galinio vaizdo veidrodėliai sumažina nematomos srities keliamus pavojus vairuojant, nes apatinėje veidrodėlio dalyje matoma papildoma sritis, kai lenkiate, o asferine išorine dalimi pagerinamas tolimų objektų matomumas. Unikalus plataus vaizdo veidrodėlis, įrengtas priekinio keleivio apsaugoje nuo saulės, pagerina matomumą sudėtingose sankryžose.

Padangų slėgio stebėjimo sistema (TPMS)

TPMS sustiprina saugumą, nes važiuojant nustato, kurioje padangoje sumažėjo slėgis. Suveikus jutikliui prietaisų skydelyje užsidega lemputė, kuri iš anksto perspėja apie mažėjantį slėgį.

„Opel Vivaro“ – Pėsčiųjų apsauga

Pėsčiųjų apsauga

Optimaliai suprojektuota „Opel Vivaro“ buferio sritis atitinka pėsčiųjų kojų apsaugos reikalavimus. Lengvai deformuojamas variklio dangtis ir viduje sumontuoti komponentai bei smūgio deformacijos zonos užtikrina efektyvią galvos apsaugą.

Signalizacijos sistema

„Opel“ signalizacija „Vivaro“ atitinka Variklių garantinio remonto tyrimų centro (angl. Motor Insurance Repair Research Centre), Tačame (JK), keliamus reikalavimus. Jos įvertinimas yra aukštesnis už vidutinį E. Sistema suveikia, jei kas nors jėga bando patekti į automobilį, tada pasigirsta signalizacijos signalas ir pradeda mirksėti žibintai. Kad būtų apsisaugota nuo akumuliatoriaus atjungimo, sistema įrengiama su autonominiu maitinimo šaltiniu.

Apsauginis užraktas

Priekines duris galima užrakinti apsauginiu užraktu naudojant papildomai užsakomą „Opel“ gamykloje įrengiamą apsauginio užrakto sistemą. Ši sistema padeda padidinti automobilio apsaugą ir išvengti vagysčių.

WLTP

*Degalų sąnaudų ir CO2 taršos duomenys nustatomi naudojant pasauliniu mastu suderintą Lengvųjų automobilių testavimo procedūrą (WLTP) pagal reglamentus (EB) Nr. 715/2007 ir (ES) Nr. 2017/1151 (taikomos atitinkamos versijos). Šios reikšmės apskaičiuotos nevertinant konkrečių eksploatavimo ir važiavimo sąlygų. Jei reikia daugiau informacijos apie oficialias degalų sąnaudas ir CO2  taršą, skaitykite „Degalų sąnaudų, CO2 taršos gairės naujiems keleiviniams automobiliams“, kurios laisvai pateikiamos visose pardavimo vietose arba kompetetingose valdžios institucijose.

NEDC

**Degalų sąnaudų ir CO2 emisijos duomenys nustatomi naudojant pasauliniu mastu suderintą lengvųjų automobilių testavimo procedūrą (WLTP), o atitinkamos reikšmės konvertuojamos atgal į NEDC, kad būtų galima palyginti, kaip nurodoma reglamentuose (EB) Nr. 715/2007, (ES) Nr. 2017/1153 ir (ES) Nr. 2017/1151.

Senesnio modelio automobiliai / lengvieji komerciniai automobiliai

***Reikšmės neatspindi konkretaus eksploatavimo būdo, važiavimo sąlygų, standartinės arba papildomos įrangos ir gali skirtis pagal naudojamas padangas. Jei reikia daugiau informacijos apie oficialias degalų sąnaudas ir CO2 taršą, skaitykite „Degalų sąnaudų, CO2 taršos gairės naujiems keleiviniams automobiliams“, kurios laisvai pateikiamos visose pardavimo vietose arba specialiose valdžios institucijose. 

Visi pateikti duomenys yra bazinių ES modelių su standartine įranga. Degalų sąnaudų ir CO2 taršos duomenys nustatomi pagal reglamentus (EB) Nr. 715/2007 ir Nr. 692/2008 (taikoma atitinkama versija), atsižvelgiant į reglamente nurodytą naudojamo automobilio svorį. Papildoma įranga ir gamykloje montuojami priedai gali lemti šiek tiek didesnes nei nurodyta degalų sąnaudas ir išskiriamo CO2 kiekį. Duomenys apie degalų sąnaudas ir CO2 emisiją nėra susiję su konkrečiu automobiliu ir nėra pasiūlymo dalis. Jie pateikiami tik siekiant palyginti skirtingus automobilius, tačiau gali skirtis nuo realių degalų sąnaudų esant realioms važiavimo sąlygoms, kurioms didelės įtakos turi vairavimo stilius ir važiavimo sąlygos. Papildoma įranga gali padidinti tuščio automobilio svorį, kai kuriais atvejais sumažinti leistiną ašių apkrovą, leistiną bendrąjį transporto priemonės bei priekabos svorį. Tai gali sumažinti didžiausią greitį ir pailginti įsibėgėjimo laiką. Nurodyti techniniai duomenys yra apskaičiuoti su 75 kg sveriančiu vairuotoju ir 125 kg kroviniu. 2 H dujos m3/100 km.

„Opel“ kiek galėdama stengsis užtikrinti, kad šios svetainės turinys būtų tikslus ir atnaujintas, bet ji neprisiima atsakomybės už kokias nors pretenzijas ar nuostolius, atsiradusius dėl to, kad buvo vadovaujamasi šios svetainės turiniu. Dalis šioje svetainėje pateiktos informacijos gali būti neteisinga dėl gaminių pakeitimų, atliktų po jų pristatymo. Dalis aprašytos ar parodytos įrangos gali būti siūloma tik tam tikrose šalyse arba tik už papildomą mokestį. „Opel“ turi teisę bet kada keisti techninius gaminių duomenis. Norėdami gauti tikslius techninius gaminio duomenis savo šalyje, kreipkitės į „Opel“ prekybos atstovą.

į puslapio viršų