loading

Švarus oras ir mažesnės išlaidos.

Mažesnio darbinio tūrio 1,6 l CDTI turbininiai ir „BiTurbo“ varikliai1, išvystantys didesnę galią sunaudodami mažiau degalų, montuojami visuose „Opel Vivaro“. Visa tai – mažos degalų sąnaudos ir CO2 tarša.

„Opel Vivaro“ – Didesnė galia, mažesnės sąnaudos

Didesnė galia, mažesnės sąnaudos

„Opel Vivaro“ suteikia galimybę rinktis įvairius didelio sukimo momento, ekonomiškus ir mažos taršos variklius. Siūlomi trys varikliai su „Start/Stop“ sistema: 1,6 l CDTI turbininis 70 kW (95 AG), 1,6 l CDTI „BiTurbo“ 92 kW (125 AG) ir 107 kW (145 AG) varikliai. Galite rinktis ir du variklius be „Start/Stop“, kurie išvysto 70 kW (95 AG) ir 88 kW (120 AG) galią.

„Opel Vivaro“ – „BiTurbo“ technologija

„BiTurbo“ technologija

Itin modernūs „Opel Vivaro“ montuojami „BiTurbo“ varikliai sujungia gerąsias nedidelių turbokompresorių (darbas be uždelsimo sukuriant didelę galią ir sukimo momentą esant mažoms apsukoms) savybes su didelių turbokompresorių (didelė galia ir sukimo momentas esant didelėms apsukoms) pranašumais. Dviguba tarpinio aušinimo sistema užtikrina sklandų ir efektyvų degimą. Taip garantuojamas nuolatinis galingas sukimo momentas esant mažoms apsukoms, didžiulė galia esant didesnėms variklio apsukoms, tačiau išlieka neprilygstama degalų ekonomija.

„Opel Vivaro“ – „ecoFLEX“

„Vivaro ecoFLEX“

„ecoFLEX“ ženklelis atspindi jūsų požiūrį į aplinkosaugą ir automobilio veikimo efektyvumą. Itin ekonomiškas 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ 66 kW (90 AG) galios variklis su įprastai įrengiama „Start/Stop“ sistema padeda sumažinti degalų sąnaudas iki nulio, kai važiuodami „Opel Vivaro“ sustojate – taip nešvaistote degalų ir mažinate neigiamą poveikį aplinkai. Be to, su juo įdiegiama dar daugiau kitų energiją padedančių taupyti technologijų, pavyzdžiui, regeneracinė stabdžių sistema, dyzelino dalelių filtras, kuriam nereikia priežiūros, moderni degalų įpurškimo sistema bei kintamos geometrijos turbokompresoriai. Kad ir kokius reikalavimus keltumėte komerciniams automobiliams, apsvarstykite „ecoFLEX“ kaip vieną iš galimų būdų važiuoti švariau ir taupiau.

„Opel Vivaro“ – „Start/Stop“ sistema

Papildomos priemonės išlaidoms mažinti

Be papildomai užsakomos „Start/Stop“ sistemos, energijos sąnaudas padeda mažinti taupusis išjungiamas vandens siurblys, kuris suveikia tik tada, kai reikia, dviejų lygių tepalo siurblys, kuris tiekia tik reikalingą kiekį alyvos.

Stabdžių energijos rekuperacinė sistema padeda sumažinti sąnaudas ir taršą, nes akumuliatorius įkraunamas atrankiniu būdu, dažniausiai tada, kai papildomos energijos sukuriama stabdant ar mažinant greitį.

Grandinė, kuriai nereikia priežiūros, ir dyzelino dalelių filtras padeda sumažinti techninės priežiūros išlaidas ir sutrumpinti darbų trukmę, todėl pagrindinės techninės priežiūros laikotarpis trunka net 2 metus / 40 000 km.

„Opel Vivaro“ – „ecoDrive“ režimas

ecoDrive mode

„ecoDrive“ režimą galima bet kada įjungti arba išjungti. Šį režimą galima įjungti paspaudus mygtuką, o išjungti tiesiog įjungus žemesnę pavarą arba paspaudus mygtuką.

Veikiant „ecoDrive“ režimui

  • sumažinamas variklio sukimo momentas ir galia,
  • pakoreguojamas akceleratoriaus jautrumas,
  • sumažinamos oro kondicionavimo ir šildymo sistemų energijos sąnaudos.

„ecoDrive“ režimas leidžia vairuotojui tiksliai sužinoti, kokią pavarą įjungti, kad būtų taupomi degalai – pasiekus reikiamą greitį užsidega lemputė, nurodanti tinkamiausią laiką perjungti pavarą. Jei įsirengiate navigacijos sistemą, rodomi ir ekonomiško važiavimo duomenys bei pagal sistemos surinktą informaciją pateikiami nurodymai.

1: „Vivaro“ furgonas:
Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 8,7–6,6, užmiestyje 6,7–5,5, bendrosios 7,4–5,9; CO2 tarša (g/km): 195–155 (bendroji).

„Vivaro“ furgonas su dviguba kabina:
Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 7,9–6,6, užmiestyje 6,0–5,5, bendrosios 6,6–5,9; CO2 tarša (g/km): 174–155 (bendroji).

„Vivaro“ kabina su platforma:
Degalų sąnaudos (l/100 km): mieste 8.0–7.2, užmiestyje7.1–6.9, bendrosios 7.4–7.0; CO2 tarša (g/km): 195–185 (bendroji).

Pagal reglamentų (EB) Nr. 715/2007 ir (EB) Nr. 692/2008 (taikoma atitinkama versija) reikalavimus.

WLTP

*Degalų sąnaudų ir CO2 taršos duomenys nustatomi naudojant pasauliniu mastu suderintą Lengvųjų automobilių testavimo procedūrą (WLTP) pagal reglamentus (EB) Nr. 715/2007 ir (ES) Nr. 2017/1151 (taikomos atitinkamos versijos). Šios reikšmės apskaičiuotos nevertinant konkrečių eksploatavimo ir važiavimo sąlygų. Jei reikia daugiau informacijos apie oficialias degalų sąnaudas ir CO2  taršą, skaitykite „Degalų sąnaudų, CO2 taršos gairės naujiems keleiviniams automobiliams“, kurios laisvai pateikiamos visose pardavimo vietose arba kompetetingose valdžios institucijose.

NEDC

**Degalų sąnaudų ir CO2 emisijos duomenys nustatomi naudojant pasauliniu mastu suderintą lengvųjų automobilių testavimo procedūrą (WLTP), o atitinkamos reikšmės konvertuojamos atgal į NEDC, kad būtų galima palyginti, kaip nurodoma reglamentuose (EB) Nr. 715/2007, (ES) Nr. 2017/1153 ir (ES) Nr. 2017/1151.

Senesnio modelio automobiliai / lengvieji komerciniai automobiliai

***Reikšmės neatspindi konkretaus eksploatavimo būdo, važiavimo sąlygų, standartinės arba papildomos įrangos ir gali skirtis pagal naudojamas padangas. Jei reikia daugiau informacijos apie oficialias degalų sąnaudas ir CO2 taršą, skaitykite „Degalų sąnaudų, CO2 taršos gairės naujiems keleiviniams automobiliams“, kurios laisvai pateikiamos visose pardavimo vietose arba specialiose valdžios institucijose. 

Visi pateikti duomenys yra bazinių ES modelių su standartine įranga. Degalų sąnaudų ir CO2 taršos duomenys nustatomi pagal reglamentus (EB) Nr. 715/2007 ir Nr. 692/2008 (taikoma atitinkama versija), atsižvelgiant į reglamente nurodytą naudojamo automobilio svorį. Papildoma įranga ir gamykloje montuojami priedai gali lemti šiek tiek didesnes nei nurodyta degalų sąnaudas ir išskiriamo CO2 kiekį. Duomenys apie degalų sąnaudas ir CO2 emisiją nėra susiję su konkrečiu automobiliu ir nėra pasiūlymo dalis. Jie pateikiami tik siekiant palyginti skirtingus automobilius, tačiau gali skirtis nuo realių degalų sąnaudų esant realioms važiavimo sąlygoms, kurioms didelės įtakos turi vairavimo stilius ir važiavimo sąlygos. Papildoma įranga gali padidinti tuščio automobilio svorį, kai kuriais atvejais sumažinti leistiną ašių apkrovą, leistiną bendrąjį transporto priemonės bei priekabos svorį. Tai gali sumažinti didžiausią greitį ir pailginti įsibėgėjimo laiką. Nurodyti techniniai duomenys yra apskaičiuoti su 75 kg sveriančiu vairuotoju ir 125 kg kroviniu. 2 H dujos m3/100 km.

„Opel“ kiek galėdama stengsis užtikrinti, kad šios svetainės turinys būtų tikslus ir atnaujintas, bet ji neprisiima atsakomybės už kokias nors pretenzijas ar nuostolius, atsiradusius dėl to, kad buvo vadovaujamasi šios svetainės turiniu. Dalis šioje svetainėje pateiktos informacijos gali būti neteisinga dėl gaminių pakeitimų, atliktų po jų pristatymo. Dalis aprašytos ar parodytos įrangos gali būti siūloma tik tam tikrose šalyse arba tik už papildomą mokestį. „Opel“ turi teisę bet kada keisti techninius gaminių duomenis. Norėdami gauti tikslius techninius gaminio duomenis savo šalyje, kreipkitės į „Opel“ prekybos atstovą.

į puslapio viršų