loading

·         Puiki vertė: „Zafira Tourer“ su naujuoju 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ varikliu kainuoja nuo 23 750 eurų

·         Taupumas: Kompaktiškas vienatūris sunaudoja tik 4,5 l/100 km , o tarša neviršija 119 g/km CO2

·         Įvairiapusiškumas: 88 kW/120 AG versija praplečia „Zafira Tourer“ dyzelinių variklių gamą 

 

 

 Riuselsheimas.  Dar vienas ekonomiškas „Zafira Tourer“ modelio pasirinkimas: universalus septynių vietų „Opel“ dabar turi antrąjį 88 kW/120 AG galingumo 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ variklio variantą. Šis papildo 100 kW/136 AG turbo dyzelį, kuris debiutavo kompaktiškame vienatūryje pernai. Abu jie yra naujos „Opel“ dyzelinių variklių kartos atstovai ir pasižymi išskirtinai ekonomiškomis kuro sąnaudomis bei aukštu veikimo tolygumu, taip pat minimaliu sukeliamu triukšmu, kas paskatino apie transporto priemones rašančią žiniasklaidą pavadinti „Opel“ 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ variklį „šnabždančiu dyzeliu”. Jis yra didžiulio „Opel“ modelių ir variklių pasiūlos kampanijos dalis, kurios metu 27 nauji modeliai ir 17 naujų variklių pasirodys rinkoje nuo 2014 iki 2018 metų.

 

Naujojo „Zafira Tourer“ dyzelio bazinė versija dabar parduodama už labai patrauklią 23 750 eurų kainą (rekomenduojamą mažmeninę kainą su Baltijos šalyse su mokesčiais).  

 

Aiškus dėmesys buvo skirtas variklio triukšmo, vibracijų ir netolygumų mažinimui visą variklio koncepcijos, projektavimo ir kūrimo procesą. Tai lėmė labai tylų ir ypatingai sklandų variklio darbą. Pažengę CAE (Computer Aided Engineering – kompiuterizuoto projektavimo, angl.) modeliavimo priemonės ir keletas optimizavimo ciklų buvo panaudoti kiekvieno komponento ir jo dalių triukšmo pobūdį įvertinti prieš sukuriant pirmąjį variklio prototipą. Šio darbo sėkmę patvirtina geriausi klasėje variklio triukšmo ir vibracijų rodikliai.

 

Naujoji variklių karta taip pat pirmauja savo klasėje ir kitose srityse: ji optimizuota ir kuro sąnaudų bei CO2 emisijos atžvilgiu. „Zafira Tourer“ su 88 kW/120 AG 1,6 l CDTI „ecoFLEX“ varikliu turi „Start/Stop“ įrangą standartinėje komplektacijoje, o taip pat galima užsisakyti mažos trinties šešių laipsnių mechaninę transmisiją ir stabdžių energijos rekuperacijos sistemą. Siekiant užtikrinti optimalų elektros energijos paskirstymą, ši sistema regeneruoja dalį kinetinės energijos per generatorių veikiant nepriklausomu nuo variklio režimu, paverčiant ją elektros energija ir pakraunant ja akumuliatorių. Tai vyksta automatiškai, kuomet vairuotojas nuima koją nuo akseleratoriaus pedalo arba spaudžia stabdžių pedalą. Kai akumuliatorius pakankamai įkrautas, generatoriaus panaudojimas ženkliai sumažinamas ir elektros prietaisai maitinami iš sukauptos elektros energijos taupant kurą. Tai reiškia, kad varikliui nereikia sukti generatoriaus spaudžiant akseleratoriaus pedalą, kas padeda sumažinti kuro sąnaudas ir CO2 taršą. Šis cikliškas procesas, pasikartodamas, ilgainiui sukeltų įprasto akumuliatoriaus perkrovimą, todėl modelyje „Zafira Tourer“ įdėtas aukštų techninių parametrų, absorbuoto stiklo pluošto (Absorbent Glass Mat (AGM)) akumuliatorius. Jis suteikia maksimalų patikimumą elektros sistemai ir užtikrina, kad variklis užsives visada be kliūčių bet kuriuo metu. AGM akumuliatoriaus stiklo pluošto medžiaga absorbuoja elektrolito skystį, suteikdama aukštesnį tankį, kas mažina vidinę varžą, pagerina paleidimo šaltuoju metų laiku charakteristikas ir padidina akumuliatoriaus naudojimo laikotarpį.

 

Šių ultra-modernių technologijų dėka naujasis „Zafira Tourer“ „šnabždantis“ dyzelis ne tik ypatingai tylus ir malonus vairuoti. Jis taip pat siūlo ženkliai sumažintas kuro sąnaudas ir CO2 taršą, sunaudodamas tik 4,5 l/100 km mišriuoju ciklu, o tarša neviršija 119 g/km CO2. Šis taupumas pelnė septynių vietų „Zafira Tourer“ modeliui A+ klasės energijos vartojimo efektyvumo ženklą Vokietijoje.

 

„Opel“ naujoji dyzelinių variklių karta: galingi, ekonomiški, ekologiški varikliai

 

Abu „Zafira Tourer“ 1,6 l CDTI skirtingo galingumo variantai (120 ir 136 AG) atitinka ateities „Euro 6“ emisijos standartus. Inžinieriai pasiekė tai pritaikydami „Opel BlueInjection“ selektyvinio  katalitinio redukavimo (selective catalytic reduction (SCR)) sistemą, kurios dėka šie dyzeliniai varikliai tampa tokie pat švarūs, kaip ir benzininiai, teršalų emisijos atžvilgiu. Šio aplinkai draugiško išmetamųjų teršalų apdorojimo proceso metu nekenksmingas skystis pavadinimu „AdBlue®“, susidedantis iš karbamido ir vandens, įpurškiamas į išmetamąsias dujas. Gaunamas mišinys susiskaido į amoniaką, kurias nusėda į katalizatoriaus substratą. Azoto oksidas (NOx) patekdamas į katalizatorių su išmetamosiomis dujomis selektyviai išskaidomas jame į azotą ir vandenį. Tokiu būdu azoto oksidus pavykstas sumažinti nuo 60 iki 80 procentų.

 

1,6 l CDTI variklio cilindrų blokas, alkūninio veleno atraminė plokštė ir cilindrų galvutė visi pagaminti iš aliuminio, sumažinant svorį daugiau negu 20 kilogramų. Kuro purkštukų pasiekiamas 2000 bar slėgis, 25-ais procentais didesnis už prieš tai buvusios kartos variklius, įgalina net iki 10 įpurškimo impulsų per cilindrų darbo ciklą. Tai užtikrina didelį galingumą, pagerintą kuro įpurškimą ir efektyvų susimaišymą su paduodamu oru.

 

Du naujos kartos ultra-efektyvūs šnabždesio tylumo 1,6 l CDTI varikliai dabar papildo plačią „Zafira Tourer“ modelio dyzelių gamą. Pasirinkimo spektras apima „Opel“ pažįstamą 2,0 l dyzelį, turintį 81 kW/110 AG, 96 kW/130 AG arba 121 kW/165 AG, taip pat galingiausią šeimoje variantą, išvystantį 143 kW/195 AG ir 400 Nm maksimalų sukimo momentą. Benzininių variklių šeimoje yra 85 kW/115 AG 1,8 l variklis ir 1,4 l „Turbo“ variklio variantai, turintys 88 kW/120 AG arba 103 kW/140 AG, ir taip pat 125 kW/170 AG 1,6 l ECOTEC tiesioginio įpurškimo „Turbo“ versija. Galingiausiais benzininis variklis „Zafira Tourer“ šeimoje yra 147 kW/200 AG 1,6 l ECOTEC tiesioginio įpurškimo „Turbo“ variklis – abi tiesioginio įpurškimo „Turbo“ variklio versijos yra visiškai naujos „Opel“  variklių kartos dalis.

 

Pirkėjai, siekiantys dar ekonomiškesnio ir ekologiškesnio vairavimo, gali pasirinkti 103 kW/140 AG 1,4 LPG suskystintomis dujomis varomą „ecoFLEX“ modelį arba 110 kW/150 AG 1,6 l CNG suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomą „ecoFLEX“ variantą.

į puslapio viršų