loading
  • Vertas daugiau: „Insignia Grand Sport” – išskirtinė kokybė už prieinamą kainą;
  • Erdvus: „Insignia Sports Tourer” universalo kaina prasideda nuo 20 469 eurų; 
  • Visiškai naujas: gerokai lengvesnė konstrukcija, veržlūs naujos kartos varikliai; 
  • Efektyvus: taupūs varikliai, nuo 3 iki 10 proc. mažiau degalų (pagal WLTP važiavimo ciklą);  
  • Sumažinta trintis: naujai suprojektuotos šešių laipsnių mechaninės ir aštuonių pavarų automatinės transmisijos;
  • Pardavimų pradžia: sedano ir universalo užsakymai priimami nuo kovo 7 d..

Naujasis flagmanas „Opel Insignia Grand Sport” kainuos nuo 19 360 eurų

Riuselsheimas.  už patrauklią kainą jau galima užsisakyti naujuosius „Opel“ flagmanus: „Grand Sport” sedaną nuo 19 360 eurų, o universalą „Sports Tourer” nuo 20 469 eurų. Naujos kartos „Insingia“ savo segmente nepralenkiami ne tik išskirtiniu, elegantišku kėbulu (oro pasipriešinimo koeficientas tik 0,26 CD), bet ir daugybe technologinių inovacijų. Apskritai, naujieji „Insignia“ daro įspūdį savo manevringumu, erdve, kainos ir kokybės santykiu, todėl tampa stipriu varžovu net ir prabangesnės klasės modeliams. Naujųjų „Insignia“ standartinėse versijoje montuojama priekinio susidūrimo prevencijos sistema su pėsčiųjų aptikimo ir avarinio stabdymo funkcija, įspėjimo persirikiuojant ir išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistemos su vairo pasukimo funkcija, atstumo iki priekyje esančios transporto priemonės kontrolės sistema ir kitos vairuotojo pagalbinės sistemos, užtikrinančios saugesnį važiavimą.  Be to, į standartinės įrangos sąrašą įeina beraktė „Keyless Open & Start“ sistema ir lietimui jautrus ekranas.

Antros kartos „Insignia” pasižymi absoliučiai nauja architektūra. „Grand Sport” sedanas už pirmtaką lengvesnis 175 kg, o erdvus universalas „Sports Tourer” – net 200 kg. Gerokai mažesnis svoris ir tiksliai veikianti vairo sistema leis mėgautis dar puikesne važiavimo dinamika. Naujuosius „Opel” flagmanus bus galima rinktis su efektyviais, degalus taupančiais varikliais ir mažos trinties transmisijomis.

Pagal WLTP (pasaulinė lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūra (angl. Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure), „Grand Sport” degalų sąnaudos (galimi varikliai: benzininis – 1,5 l su turbina; dyzelinis – 1,6 l CDTI), sumažėjo nuo 3 iki 10 proc., lyginant su panašiomis prieš tai buvusiomis versijomis. „Opel“ dar 2015 m. gruodį paskelbė, kad teiks degalų sąnaudų duomenis remiantis WLTP. WLTP važiavimo ciklas, kuris labiau atspindi realias važiavimo sąlygas, bus privalomas jau 2017 m. rudenį ir pakeis dabar galiojantį NEDC. Pradedant naujuoju „Astra“ modeliu, „Opel“ be oficialių NEDC duomenų, nuo 2016 m. liepos teikia CO2 emisijos ir degalų sąnaudų duomenis pagal WLTP važiavimo ciklą. Todėl „Opel“ pirkėjas gali realiau įvertinti savo automobilio degalų sunaudojimo duomenis. Italų žurnalas „Quattroruote” paskelbė, kad pagal WLTP važiavimo ciklą „Opel” pateikti duomenys tiksliau atitinka realias važiavimo sąlygas. 

Naujus benzininius ir atnaujintus dyzelinius variklius galima rinktis jau pardavimų pradžioje

Naujasis flagmanas „Opel Insignia Grand Sport” kainuos nuo 19 360 eurų„Opel Insignia Grand Sport” variklių asortimento startinėje pozicijoje puikuojasi efektyvus dviejų skirtingų galių 1,5 l agregatas su turbina.  104 kW/140 AG versija (pagal NEDC „Grand Sport” degalų sąnaudos: mieste 7,3 l/100 km, užmiestyje  4,7 l/100 km, vidutinės 5,7 l/100 km; 129 g/km CO2) pasižymi dideliu 250 Nm sukimo momentu nuo 2000 iki 4100 aps./min diapazone. Kiek galingesnė 122 kW/165 AG šio variklio versija (pagal NEDC degalų sąnaudos: mieste 7,0 l/100 km, užmiestyje 4,9 l/100 km, vidutinės 5,7 l/100 km; 130 g/km CO2) turi viską, kad taptų favoritu „Insignia“ šeimos modeliuose. Lyginant su buvusiu 1,6 l (125 kW/170 AG) turbininiu varikliu, naujasis degalų sunaudoja iki 3 proc. mažiau (pagal WLTP). Aliumininis 1,5 l turbininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema yra didžiausios galios lyginant su kitais „Opel“ trijų ar keturių cilindrų moderniais mažo dydžio motorais. Naujas 1,5 l modernus keturių cilindrų variklis pasižymi greita reakcija į akceleratoriaus paspaudimą ir dideliu sukimo momentu bet kokioje situacijoje.

Kitas akcentas benzininių variklių asortimente – tai 2,0 l turbininis 191 kW/260 AG motoras, kurio maksimalus sukimo momentas yra 400 Nm, esant 3000 ir 4000 aps./min.  („Grand Sport” degalų sąnaudos pagal NEDC:  mieste 11,5 l/100 km, užmiestyje  7,0 l/100 km, vidutinės 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). 2,0 l keturių cilindrų variklis montuojamas su visiškai nauja 8 laipsnių automatine transmisija, kurios pavaros perjungiamos itin sklandžiai, ir modernia visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija, kuri yra unikali šioje klasėje. Visų varomųjų ratų sistemos įprastą galinį diferencialą pakeitė elektromagnetinė daugiadiskė sankaba, kuri užtikrina tikslesnį galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai. Nauja šešių laipsnių mechaninė transmisija siūloma su 1,6 l dyzeliniu 81 kW/110 AG varikliu („Grand Sport” degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 4,6 l/100 km, užmiestyje 3,6 l/100 km, vidutinės 4,0 l/100 km; 105 g/km CO2) arba 100 kW/136 AG variantu (pagal NEDC degalų sąnaudos: mieste 5,1 l/100 km, užmiestyje: 3,9 l/100 km, vidutinės: 4,3 l/100 km; 114 g/km CO2). Nauja mažos trinties transmisija ir atnaujinto 1,6 l CDTI 81 kW/110 AG variklio duetas leidžia sutaupyti iki 10 proc. degalų lyginant su pirmtaku (pagal WLTP važiavimo ciklą). 

Be to, „Opel” siūlys ir patobulintą 2,0 l 125 kW/170 AG dyzelinį variklį (pagal NEDC „Grand Sport” degalų sąnaudos: mieste 6,7 l/100 km, užmiestyje 4,3 l/100 km, vidutinės 5,2 l/100 km; 136 g/km CO2). Visų galimų variantų kainos pas įgaliotus „Opel“ atstovus bus paskelbos jau kovo 7 dieną. Siekdama užtikrinti skaidrumą, „Opel“ kompanija taip pat ketina pateikti „Insignia“ su skirtingomis variklių versijomis degalų sąnaudų duomenis pagal WLTP važiavimo ciklą pirmąjį šių metų pusmetį ir paskelbti juos savo interneto svetainėje www.opel.lt.

į puslapio viršų