loading
  • „Opel“ rinka augo rugsėjį ir tris 2015 metų ketvirčius
  • Pardavimai Europoje per pirmus devynis metų mėnesius didėjo 4 procentais
  • Ypač sėkmingi lengvieji komerciniai automobiliai „Movano“ ir „Vivaro“

 

 Riuselsheimas. „Opel“ tęsia automobilių pardavimų augimo tradiciją Europoje – rugsėjį bendrovės automobilių rinka Europoje vėl augo. Remiantis preliminariais duomenimis, naujų automobilių buvo registruota apie 5.200 arba 4,7 proc. nuo 114.100 vienetų per metus. Rinkos dalis padidėjo iki 6,21 proc. Riuselsheimo automobilių gamintojas per pirmus devynis metų mėnesius padidino pardavimus maždaug 32.600 vienetų arba 4 proc., nepaisant pasitraukimo iš Rusijos rinkos. Naujai įregistruoti 850.000 automobilių atitinkamai padidino rinkos dalį iki 5,87 proc. „Mūsų nauji automobilių modeliai atitinka klientų skonį visoje Europoje.

 

Nepaisant pasitraukimo iš Rusijos rinkos, mes ir toliau augame ir esame optimistiškai nusiteikę dėl ateinančių mėnesių. Atsiliepimai, kurių sulaukėme apie naująją „Astra“, kurios premjera pas prekybos agentus Vokietijoje vyko spalio 10–11 d., yra puikūs. Tai mūsų produktams suteiks papildomą postūmį,“ – sakė Peter Christian Küspert, „Opel“ grupės pardavimų viceprezidentas. Sėkmingas „Mokka SUV“ (+26 proc.), „Corsa“ (+8 proc.) ir stilingas mažylis „ADAM“ (+4 proc.) per pirmus tris metų ketvirčius keleivinių automobilių sektoriuje buvo pagrindiniai varikliai link sėkmingų pardavimų.

 

 Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais, per pirmus devynis mėnesius „Opel“ pardavė daugiau automobilių 19-oje rinkų. Riuselsheimo automobilių gamintojas pasižymėjo didžiausiose Europos rinkose, tarp kurių: Italija (+20 proc.), Ispanija (+18 proc.), Prancūzija (+5 proc.), Jungtinė Karalystė (+4 proc.) ir Vokietija (+3 proc.). „Opel“ lengvieji komerciniai automobiliai buvo itin populiarūs tiek rugsėjį, tiek ir visus devynis mėnesius. „Opel“ registracijos rugsėjį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu praeitais metais, buvo apie 42 proc. didesnės (rinka – 7 proc.) ir siekė 11.300 vienetų. Apskritai, pardavimai per pirmus devynis metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais, padidėjo apie 26 proc.



Rinkos dalis pakilo 0,6 proc. ir pasiekė 4 proc. Augo visų trijų lengvųjų komercinių automobilių modelių registracijų skaičius: „Movano“ – 35 proc., „Vivaro“ – 37 proc., o „Combo“ – kiek daugiau nei 11 proc. 

į puslapio viršų