loading
  •  „Opel” pardavimai auga greičiau nei pati rinka.
  • Didžiausi pardavimai ir rinkos dalis Europoje nuo 2011 metų.  

Riuselsheimas. „Opel” naujus metus Europoje pradėjo sėkmingai: sausio mėnesį užregistruota 80 tūkst. naujų automobilių ir tai yra didžiausi fiksuojami pardavimai ir išaugusi rinkos dalis nuo 2011 metų. Pagal pirminius duomenis, pardavimai didėjo 7500 vienetais, o tai yra 10,4 proc. daugiau nei 2015 m. sausį. Automobilių gamintojas iš Riuselsheimo fiksavo didesnį pardavimų augimą nei augo pati rinka Europoje (rinka augo 2,6 proc.). „Opel“ rinkos dalis padidėjo 0,4 procentinio punkto, iki 5,75 proc.

„Tai puikus „Opel“ startas šiais metais.

 Mūsų siūlomų automobilių kampanija tęsiasi ir mes norime įtikti kiekvieno kliento skoniui,“ – sako Peteris Christinas Küspertas, „Opel Group” pardavimų ir techninės priežiūros vice prezidentas. „Naujam „Astra“ sausis buvo itin sėkmingas – pardavimai didėjo 43 proc. Naujas „Astra Sports Tourer” ir naujas „Mokka X” didins pardavimus ištisus metus.” Tokiems stulbinantiems „Opel” augimo rezultatams įtakos turėjo itin paklausus nauja. „Astra“ modelis.

Dabartinės kartos „Astra“ automobilių, kuriuos prekybos salonuose Europoje buvo galima užsisakyti nuo praėjusio lapkričio, jau parduota daugiau nei 17500 vnt.

Šešis kartus pelnęs „Golden Steering Wheel” ir net devynis „Car of the Year” apdovanojimus, „Astra“ modelis sulaukė 100 tūkst. užsakymų Europoje. Be to, išaugo ir „Opel Mokka“ užsakymų – sausio mėnesį sudarė maždaug 12500 vienetų  arba 5,4 proc. daugiau lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.

„Opel“ automobilių pardavimai pirmąjį metų mėnesį augo 14-koje Europos rinkose, įskaitant ir Vakarų Europos rinkas: Vokietija (+20,5 proc.), Prancūzija (+16,6 proc.) ir Ispanija (+68,8 proc.). Vokietijoje sausį „Opel“ pasiekė didžiausias paradavimų apimtis ir rinkos dalį nuo 2008 metų. Ispanijoje sausį taip pat fiksuojamos didžiausios pardavimų apimtys nuo 2008 metų ir labiausiai išaugusi rinkos dalis nuo 2001 m.

į puslapio viršų