loading
  • Dar vienas sėkmingas Mārtiņš Sesks su „Opel ADAM R2“ finišas „Rally Islas Canarias“ ralyje.
  • Komandos narys Tom Kristensson pelnė pirmuosius taškus ir iškopė į ketvirtąją vietą.
  • Sesks užima antrąją vietą pagal „ERC Junior“ čempionato lenktynių tarpinius rezultatus.

Rüsselsheim/Las Palmas. „ADAC Opel Rallye Junior“ komanda užėmė antrąją vietą „FIA ERC Junior 2018“ „ADAC Opel Rallye Junior“ komanda Gran Kanarijoje finišuoja antra čempionato antrame etape. Aštuoniolikmetis latvis Mārtiņš Sesks, kuris čempionato sezoną atidariusiose pirmose lenktynėse Azorų salose finišavo trečias, antrame etape – ralyje „Rally Islas Canarias“, su „Opel ADAM R2“ finišą pasiekė antrasis. Dabar pagal „FIA ERC Junior“ tarpinius rezultatus jaunasis lenktynininkas užima antrąją poziciją. Jo komandos narys iš Švedijos Tom Kristensson (27 m.) Gran Kanarijos Las Palme vykusiame ralyje ant asfalto dangos finišavo ketvirtas ir taip pelnė pirmuosius taškus po pasitraukimo iš pirmųjų sezono lenktynių.

Sesks ir jo šturmanas Renārs Francis negailestingai įveikė portugalą Diogo Gago ir ispaną Efrén LLarena bei perėmė iniciatyvą. Pirmąją ralio dieną „Opel Junior“ lenktynininkas užsitikrino pergalę, septyniomis dešimtosiomis sekundės pralenkdamas Gago ir taip užsidirbdamas septynis taškus. Antrąją dieną Sesks toliau darė spaudimą labiau patyrusiai „Peugeot“ komandai, tačiau po 200 kilometrų besitęsusių specialių 14 etapų, Gago latvį aplenkė vos 8,9 sekundėmis. Tai išties įspūdinga, kadangi jaunajam latviui „Rally Islas Canarias“ buvo pirmosios lenktynės ant asfalto dangos.

„Labai džiaugiuosi, kad pavyko užkopti ant nugalėtojų podiumo antrą kartą iš eilės“, džiūgavo Sesks. „Iš pradžių „ADAC Opel Rallye Junior“ komanda Gran Kanarijoje finišuoja antra man reikėjo suvokti, kad ant asfalto dangos su „ADAM R2“ galima stabdyti itin vėlai. Be to, su šiuo automobiliu posūkiuose galima pasiekti nuostabą keliantį didelį greitį. Taip pat greitai supratome, koks svarbus yra tikslus lenktynių trasos aprašymas. Jau pačioje pradžioje man pavyko pasiekti gerą ritmą, tad kova su „Peugeot“ ir mano komandos nariu Tom teikė didelį malonumą. Nenorėjau rizikuoti vietą ant nugalėtojų podiumo užtikrinančiu finišu. Llarenas avarija parodė, kaip greitai gali baigtis toks ralis. Iki šiol išbandęs tik žvyruotą trasą, turiu pasakyti, kad važiavimas asfalto danga teikia daug malonumo, ypač vairuojant „ADAM R2!“ “

Tom Kristensson ir jo šturmanas Henrik Appelskog nebuvo labai patenkinti savo rezultatais. Praėjusių metų „ADAC Opel Rallye Cup“ čempionas, pirmos dienos lenktynėse dėl slidžios ir šlapios kelio dangos prarado keletą sekundžių. Ir nors šeštadienį jis greitai pasiekė reikiamą ritmą, tai nepadėjo dalyvauti kovoje dėl vietos ant nugalėtojų podiumo. „Penktadienį bandėme pasiekti reikiamą tempą ir tai truko per ilgai“, savikritiškai teigė Kristensson. „Kita vertus, būtų buvusi klaida siekti sėkmės per jėgą. Ypač turint omenyje, kad buvo svarbu gauti pirmuosius taškus po pasitraukimo iš pirmųjų lenktynių Azorų salose. Vis geriau suprantu, ką reiškia vairuoti „ADAM R2“ taip greitai, kaip leidžia automobilio galia. Metas sustiprinti šiuos įgūdžius.“

Čempionato „FIA ERC Junior U27“ trečiasis etapas, kuriame dalyvaus Europos jaunių ralio elitas, vyks Italijos sostinės priemiestyje. Liepos 20–22 dienomis „Rally di Roma Capitale“ taip pat vyks ant asfalto dangos istorija dvelkiančioje aplinkoje.

„FIA ERC Junior U27“ pozicijos po 2 iš 6 ralio etapų:

1. Gago 77; 2. Sesks 57; 3. Llarena 33; 4. Wagner 29; 5. Broz 23; 6. Kristensson 19; 7. Munnings 16; 8. Blach 15; 9. Vita 12.

į puslapio viršų