loading
  • Pirmasis pasirodymas dienos šviesoje: pasaulinė premjera 86-toje Ženevos automobilių parodoje;
  • Koncepcija su emocija: kvapą gniaužiantis puristiškas dizainas;
  • Nusisekę protėviai: tęsiamos „Opel GT”, „Monza” tradicijos;
  • Teisingas sportinis automobilis: galiniai varomi ratai, variklio padėtis priekyje, ratų bazėje centre, sekvencinė pavarų dėžė.

 

Riuselsheimas. Koncepcinis „Opel GT” modelis pirmą kartą bus pristatytas 86-toje Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje (kovo 3-13 d.) Pažangus sportinis automobilis demonstruoja „Opel“ nenutrūkstamą inovacinę galią – stulbinančios, minimalistinės, uždegančios formos. Grynuolis, sportiškų formų, su priekyje, ratų bazėje įmontuotu varikliu, galiniais varomais ratais – tai tikras „Opel GT“ ir Monza Concept modelių palikuonis, tiesiog dabar „Opel“ dizaino filosofiją perkelia į kitą lygmenį. Sportinis avangardinio ir puristinio stiliaus automobilis neturi nieko, kas trukdytų išreikšti išgrynintas ir aiškias formas. „GT Concept” neturi durų rankenėlių, išorinių veidrodėlių ant durų ar stiklo valytuvų.

 

„Žingsniuojame pirmyn, ten kur dar daugiau emocijų ir vairavimo malonumo su „Opel GT”. GT koncepcija rodo, ką dabar simbolizuoja „Opel“. Esame pasitikintys, ambicingi ir novatoriški, be to, norime užkariauti vis daugiau mūsų automobilių gerbėjų širdžių,“ – sako „Opel Group” generalinis direktorius dr. Karlas-Thomas Neumannas, nekantriai laukdamas pasaulinės premjeros Ženevoje.

 

Geriausios tradicijos: koncepcinis GT perteikia „Opel Experimental GT” filosofiją


 „Opel GT Concept” seka garsaus „Opel Experimental GT” modelio pėdomis. 1965-siais, prabėgus vieneriems metams po Europos automobilių gamintojo pirmosios dizaino studijos atidarymo, „Opel“ Frankfurto automobilių parodoje pristatė glotnių ir išraiškingų formų kupė – „Kadett B“. Tačiau tai nebuvo vien tik naujoviškas modelis, tai buvo pirmasis Europos automobilių gamintojo pristatytas koncepcinis automobilis. GT jau pasižymėjo naujovėmis, tokiomis kaip įtraukiami žibintai, tobulos proporcijos, siauros linijos be jokių papildomų dekoracijos elementų. 


Griežtą dizaino koncepciją sukūrė Erhardas Schell, o visuomenės reakcija viršijo lūkesčius, tad po trejų metų šio koncepcinio automobilio gamyba startavo kaip serijinė. Tolimesnė istorija – simboliu tapusio automobilio sėkmės istorija.

 

„GT Concept“ dar kartą demonstruoją „Opel” novatoriškumo dvasią. Automobilio dinamiškas savybes pabrėžia raudona charakteringa linija, tam tikra proporcija padalinanti kėbulą horizontaliai. Skiriamasis požymis – raudonos priekinės padangos montuojamos ant riedučių dizaino ratlankių. Visa tai primena „Opel“ avangardinį motociklą „Motoclub 500“ su raudonomis padangomis, kuriuo 1928 metais galėjo didžiuotis jį įsigiję savininkai.

 

Nepaisant to, koncepcinis GT neturi daug praeities užuominų. Ilgas variklio dangtis, bagažinės dangčio nebuvimas, centre įmontuotas dvigubas dujų išmetimo vamzdis ir, žinoma, pats vardas, visa tai susiję su pirmtaku GT. Išskyrus šias savybes, „Opel GT“ neturi jokios retro dizaino žymės.

 

 „Kūrėme koncepcinį GT norėdami atskleisti drąsią ir jausmingą „Opel“ markės dvasią. Ryškus, skulptūriškų formų ir turintis daugybę naujovių – tai mūsų veiklos tradicijos, kurias ketiname tęsti ir toliau. 1965 m. „Opel“ sukūrė „Experimental GT”, modernų, skulptūriškomis formomis pasižyminti modelį. Sudėtinga iš naujo išrasti simboliu tapusį automobilį, tačiau „Experimental GT“ pasižymėjo avangardiniu stiliumi, o dabartinis GT yra minimalistinis, tvirtas, tačiau ir išskirtinis. Kupė demonstruoja ir toliau mūsų vystomo dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas preciziškumas“, – sako Markas Adams, dizaino padalinio Europoje viceprezidentas.


Pagrindinė koncepcinio „Opel GT“ modelio inovacija – tai didelės durys su integruotais stiklais, kurie nematoma linija susilieja su dažyta durų dalimi. Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis pirštais palietę elektra valdomų durų jutiklinį valdiklį įmontuotą charakteringoje raudonoje stogo linijoje, patekę į vidų galės mėgautis neįtikėtinu erdvumu.

Net ir aukštas vairuotojas viduje jausis patogiai. Priekinė durų dalis jas atidarius, pasislepia giliai po ratų arka. Toks erdvę taupantis ir patentuotas durų montavimo sprendimas, leis jas atverti itin plačiai, net ir mažose stovėjimo aikštelėse. Kompaktiškas, atletiškų formų automobilis puikiai dera miesto zonose. Už ratų arkų sumontuotos dvi kameros užtikrina gerą matomumą ir saugų važiavimą mieste. Kamerų vaizdas matomas dviejuose monitoriuose esančiuose kairėje ir dešinėje priekinės kabinos dalies pusėse. Išorinių veidrodėlių ir vairuotojui nematomų zonų šone era baigėsi. Priekinis stiklas susilieja su panoraminiu stogu, todėl keleiviai mėgausis tokia kelione, kurią gali pasiūlyti „Targa“ tipo automobilis su nuimamu stogu.

 

Tikras sportinis automobilis: priekyje ratų bazėje sumontuotas variklis su turbina ir galiniai varantieji ratai


Ilgas priekinis variklio dangtis slepia „GT Concept“ esybę: visai kaip pirmasis „Opel GT“ ar amerikietiška sportinių automobilių ikona „Corvette“, kurią taip pat gamina „General Motors“ koncernas, variklis sumontuotas priekyje, ratų bazėje. Automobilio svorio centras yra labai žemas ir beveik per patį vidurį – idealu sportiniam automobiliui pasižyminčiam puikiu valdymu ir stabilumu posūkiuose. „Opel GT Concept“ sumontuotas galingas 1,0 l darbinio tūrio, trijų cilindrų su turbina variklis, kurio pagrindui panaudotas itin modernus aliuminio variklio blokas, naudojamas „ADAM“, „Corsa“ ir „Astra“ modeliuose. Itin efektyvus aukščiausiomis technologijomis pagrįstas benzininis variklis savo sportinėje versijoje išvysto 107 kW/145 AG galią ir maksimalų 205 Nm sukimo momentą (degalų suvartojimo rodikliai kol kas nėra žinomi). Turbininio variklio galia perduodama galiniams ratams per mechaninį besiblokuojantį diferencialą ir sekvencinę 6 pavarų greičių dėžę, kurios pavaros perjungiamos svirtelės prie vairo pagalba. Taigi, „Opel GT Concept“ užtikrina tradicinių sportinių automobilių fanams būtiną galinių varančiųjų ratų pavarą. Jiems patiks ir dviviečio, mažiau negu 1000 kg sveriančio automobilio dinamika. Iš vietos iki 100 km/h jis įsibėgėja greičiau nei per 8 sekundes ir pasiekia maksimalų 215 km/h greitį.

 

Dar vienas „Opel GT Concept“ akcentas, tai trimatės projekcijos technologijos žibintai su integruotais posūkio indikatoriais. Naujos kartos prisitaikantys LED žibintai puikiai dera su šia technologija. „Opel IntelliLux LED®„ matricos žibintai, kurie užtikrina vairavimą be akinimo, debiutavo 2015 m. naujame „Astra“ modelyje ir gavo SAFETYBEST apdovanojimą. „Opel GT Concept“ pristatys naują išmanių žibintų etapą. Galinių žibintų trimatis dizainas paverčia GT išskirtiniu bei matomu ir tamsiu paros metu.

į puslapio viršų