loading
  • Nuo ADAM iki „Zafira Tourer“: „Opel“ automobiliai pavergė pirkėjų ir teisėjų širdis.
  • Metų įvykis: naujasis „Opel Astra“ gavo „Golden Steering Wheel 2015“ apdovanojimą.
  • „Umparken im Kopf“: sėkminga reklamos kampanija, pristatanti prekinį ženklą ir organizaciją.


Riuselsheimas. Vos prasidėjus metams 1,6 l variklį turintis CNG dujomis varomas „Opel Zafira Tourer“ modelis tęsia savo sėkmės istoriją. Praėjusiais metais trečius metus iš eilės Vokietijos aplinkos apsaugos tyrimų instituto „Ökotrend“ „draugiškiausiu“ aplinkai automobiliu (bendros degalų sąnaudos ir CO2 emisija siekia 4,7 kg/7,2 m3/100 km, 129 g/km) paskelbė „Zafira“ modelį. Vis dėlto šio universalaus dujomis varomo modelio laimėjimai buvo tik maža užuomina apie didžiuosius „Opel“ laimėjimus, kurie įrodo – „Opel“ grįžo su trenksmu ir pavergė tiek pirkėjus, tiek ekspertus.

 

Garsaus ir gerbiamo žurnalo „Auto Motor und Sports“ skaitytojai (Readers‘ Choise Award) jau antrus metus iš eilės „Opel ADAM“ pripažino geriausiu modeliu mažųjų automobilių klasėje. Šį įvertinimą netrukus „pasivijo“ dar vienas – „Blogger Auto Award 2015“. ADAM ir „Zafira Tourer“ pirmąsias vietas savo kategorijose užėmė ir „Value Champion 2015“ apdovanojimuose, kuriuos organizuoja žurnalas „Auto Bild“ ir nepriklausomų rinkos analitikų „Schwacke“ komanda.

 

 Žurnalai „Guter Rat“ ir „SUPERillu“ „Opel Corsa“ modelį paskelbė praktiškiausiu metų automobiliu („Most Sensible Car 2015"). Šis mažas, tačiau itin populiarus automobilis taip pat pelnė geriausio metų automobilio vardą („Car of the Year Award“) Rumunijoje, Graikijoje ir Serbijoje bei ekonomiškiausio („Eko Car of the Year“) modelio titulą Latvijoje. Ir tai tik keletas įvertinimų iš daugelių kitų, kuriuos šis modelis surinko visoje Europoje. Maža to, tarptautinė AUTOBEST ekspertų komisija „Corsa“ mažylį paskelbė geriausiai parduodamu metų automobiliu Europoje („Best Buy Car of Europe for 2015“).

 

Prekybos žurnalas „Firmenauto“ ir nepriklausomų rinkos ekspertų kompanija DEKRA dar kartą „Mokka“ modeliui skyrė garbingą korporatyvinio metų automobilio vardą („Company Car of the Year“). Be to, „Opel“ įrodė savo lengvųjų komercinių automobilių konkurencingumą, ypač „Movano“ ir „Vivaro“ modeliams pelnius „Plus X Award“ apdovanojimus. Kompanijai taip pat pavyko pasipuošti trokštamais modernumą įrodančiais titulais skirtingose kategorijose. Už tai reikia dėkoti neseniai pristatytiems „Opel KARL“ ir „Zafira Tourer“ modeliams, kurie „Plus X Award“ apdovanojimų komisijai neleido suabejoti, kad „Opel“ yra moderniausias prekinis ženklas („Most Innovative Brand“) nuo 2012 m. Austrijoje „Opel Vivaro“ buvo paskelbtas „Fleet Car of the Year“, o žurnalų „VerkehrsRundschau“ ir „Trucker“ komisijai nekilo abejonių, kad ekologiškiausio furgono vardas („Green Van 2015“) turi atitekti „Movano“ modeliui. Jis tapo ir DEKRA naudotų automobilių testo nugalėtoju.

 

 „Auto motor und sports“ žurnalas sportiškam ADAM S modeliui (degalų sąnaudos 5,9 l/100 km, CO2 emisija – 139 g/km) skyrė „Autonis Award“ apdovanojimą. Vos pasirodęs naujasis „Astra“ modelis iškart tapo tikra žvaigžde ir papildė „Opel“ kolekciją daugybe apdovanojimų. Metų automobilio titulas Lietuvoje bei daugelyje kitų Europos šalių, Geriausio pasirinkimo („Best Choice“) ir Šeimos automobilio („Family Car“) titulai ir „Auto Bild“ bei „Bild am Sonntag“ skirtas „Golden Steering Wheel 2015“ įvertinimas – tokiais pasiekimais pelnytai gali didžiuotis naujoji „Astra“.

  

Jauniausia „Opel“ kompaktinės klasės atstovė sužavėjo savo lengvumu, dinamiškumu ir moderniausiomis technologijomis. Vienas ryškiausių modernių privalumų - „IntelliLux LED“ technologijos priekiniai žibintai. AUTOBEST komisija skyrė „Opel“ SAFETYBEST 2015 prizą už adaptyviuosius LED matricos žibintus. Dar vienas pavyzdys – „OnStar“ sistema. Praėjusį pavasarį „Auto Bild“ ir „Computer Bild“ ją įvertino „Connected Car“ ir „Pioneer Award“ titulais, o Didžiojoje Britanijoje šiai pažangiai sistemai buvo įteikti „Auto Express Technology Award“ ir „BusinessCar Techies Award“ apdovanojimai.

 

Geriausiems produktams – geriausia reklaminė kampanija


Tapti geriau matomiems ir ryškiau atskleisti savo privalumus „Opel“ automobiliams padėjo pažangūs komunikacijos sprendimai, kuriuos „Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA e.V.“ organizacija (Komunikacijos agentūrų asociacija) įvertino prestižiniais prizais už geriausią rinkodarą. „Opel“ „Umparken im Kopf“ kampanija gavo „GWA Effie in Gold“ aukso medalį. Ši kampanija tiek „Opel“, tiek jai atstovaujančiai „Scholz & Friends“ agentūrai pelnė daugiau nei 30 įvairių apdovanojimų, įskaitant „Econ Forum‘s Jahr der Werbung“ aukščiausią įvertinimą – pripažinimą geriausia metų reklamine kampanija. „European Excellence Awards apdovanojimų ceremonijoje „Opel“ marketingo ir reklamos komanda buvo paskelbta Metų komunikacijos komanda („Communications Team of the Year 2015“).

 

Vokietijos automobilių pramonės asociacija „Verband der deutschen Automobilindustrie“ „Opel“ kompanijai už pažangius logistikos sprendimus įteikė „VDA Logistik Award 2015“ prizą.

į puslapio viršų