loading
  • Naujų automobilių registracijų skaičius Europoje palyginus su pernai metais padidėjo 38 000 vnt.
  • Pardavimai augo daugiau jei 19-oje šalių. Rinkos dalis taip pat didėja.
  • Naujas „Astra“ sulaukė daugiau nei 65 000 užsakymų.


Riuselsheimas. „Opel“ sėkmės istorija tęsiasi. Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas praėjusį mėnesį užregistravo rekordinį pardavimų augimą Europoje ir sėkmingai perkopė milijono parduotų automobilių ribą. Taigi „Opel“ ir jo britiškas brolis „Vauxhall“ tikisi, kad jau trečius metus iš eilės pavyks žymiai pagerinti pardavimų rodiklius ir rinkos dalį Europoje.

 

Remiantis preliminariais duomenimis, nuo šių metų sausio iki lapkričio „Opel“ ir „Vauxhall“ naujų automobilių registracijų skaičius Europoje palyginus su pernai metais padidėjo 38 tūkst. vnt. bei peržengė milijono registruotų automobilių barjerą. Vien lapkričio mėnesį „Opel“ galėjo džiaugtis rekordiniu pardavimų augimu - 9800 vnt. Rinkos dalis išaugo daugiau nei 0,5 proc. – iki 5,89 proc. Nuo sausio iki lapkričio rinkos dalies augimas pasiekė 5,81 proc.

 

 „Opel“ gali didžiuotis, kad šiemet pardavimai augo daugiau nei 19 Europos šalių, įskaitant didžiausias Europos rinkas - Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Italiją, Ispaniją, Prancūziją ir Daniją.

 

Lapkričio mėnesį atstovybes Europoje pasiekęs naujasis „Opel Astra“ tapo kertiniu „Opel“ sėkmės akmeniu. Tai geriausias kada nors sukurtas „Opel“ modelis, kuris iki šios dienos sulaukė daugiau nei 65 tūkst. užsakymų.

 

Lengvųjų komercinių automobilių pardavimai taip pat džiugina. Nuo sausio iki lapkričio šiam sektoriui priskiriamų „Opel“ modelių pardavimai padidėjo net 25 proc., lyginant su praėjusiais metais, nors bendra komercinių automobilių rinka Europoje padidėjo mažiau negu 10 proc.

 

„Mes esame teisingame kelyje, mūsų strategija jau duoda vaisių. Tokie modeliai kaip „Mokka“ ir ADAM dabar yra mūsų pagrindinė varančioji jėga“, - sakė „Opel Group“ pardavimų viceprezidentas Peteris Christianas Küspertas.

 

„Kitąmet pristatysime naująjį „Astra Sports Tourer“ ir dar keletą naujų produktų“, - pridūrė jis.

 

„Opel“ žada nuosekliai tęsti stipriausią bendrovės istorijoje modelių atnaujinimo kampaniją ir užkariauti dar daugiau klientų širdžių. Nuo 2016 iki 2020 metų Riuselsheime įsikūrusi kompanija tikisi pristatyti dar 29 naujus „Opel“ modelius.

į puslapio viršų