loading
  • Erdvus: kojos judesiu atidaroma ir 100 l didesnė nei pirmtako bagažinė;
  • Žavus: įtikinama važiavimo dinamika, visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija;
  • Įspūdingas: dinamiškos, „Monza Concept” atkartojančios formos;
  • Saugus: išvažiavimo iš eismo juosto įspėjimo, avarinio stabdymo sistemos – tai tik pradžia;
  • Ryškus: naujausios kartos „Opel IntelliLux ®” LED matricos žibintai naktį leis jaustis lyg dieną;
  • Prisijungęs: „IntelliLink” informacijos-pramogų sistema ir „OnStar” padės rasti vietą automobiliui ar net užsisakyti viešbutį;
  • Jaukus: šildomas priekinis stiklas, vairas, priekinės ir galinės sėdynės;
  • Jau greitai: pasaulinė premjera kovo mėn., Ženevoje, o užsakymai galimi nuo vasario 17 d.

Erdvus ir sportiškas: naujasis „Opel Insignia Sports Tourer”

Riuselsheimas.  Visai naujas „Opel Insignia Sports Tourer” stebina nepaprastai geromis formomis. Sportiško kupė išvaizda, ypatingai erdvus ir turintis pavyzdinių saugumą užtikrinančių sistemų – toks ir turi būti tikrasis flagmanas.  Antros kartos „Insignia“ išsiskiria kvapą gniaužiančiomis kėbulo linijomis, erdvia, iki 1640 l bagažine (100 l daugiau nei pirmtako) ir aukščiausio lygio technologijomis, tokiomis kaip „Opel IntelliLux®“ LED matricos žibintai, moderniomis vairuotojo pagalbinėmis sistemomis ir projekciniu ekranu ant priekinio stiklo.

Be to, „Insignia“ turės „Opel“ būdingas aukščiausios klasės funkcijas – tai galimybė integruoti išmanųjį telefoną ir naudotis asmeninio asistento „OnStar“ paslaugomis, kurio pagalba „Insignia“ vairuotojas galės užsisakyti viešbutį ar rasti vietą automobiliui pastatyti. Naujasis flagmanas, tai pirmasis automobilis iš Riuselsheimo turintis 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę, 360 laipsnių kampu rodančią kamerą ir visų varomų ratų sistemą su sukimo momento paskirstymo funkcija. Naujasis „Opel Insignia Sports Tourer“ debiutuos Ženevos automobilių parodoje kovo 7 d. Naujo modelio užsakymai galimi jau nuo vasario 17 d.  

„Naujasis mūsų flagmanas – aukštų technologijų produktas, todėl vairavimas tampa saugesnis ir patogesnis. Jau nekalbant apie salono erdvę! Nesvarbu, verslo ar poilsio kelionėms, „Opel Insignia Sport Tourer“ įtiks bet kokiems poreikiams. Tai erdvėlaivis iš Riuselsheimo! Galiausiai, važiavimo potyriai tikrai dinamiški. Automobilis daug taupesnis nei buvo anksčiau, taip pat jame montuojama naujausios kartos „FlexRide“ važiuoklė,“ – pabrėžia dr. Karlas Thomas Neumannas, „Opel“ generalinis direktorius.

Aukščiausios klasės pagalbinės sistemos: daugiau komforto ir saugumo

Naujasis „Insignia Sports Tourer” turės tokias pačias pagrindines technologijas ir funkcijas kaip ir sedanasGrand Sport”. Pačios reikšmingiausios - tai „Opel  IntelliLux®“ LED matricos priekiniai žibintai, kurie veikia dar tiksliau ir sparčiau nei anksčiau. Išvažiavimo iš eismo juosto įspėjimo sistema su vairo pasukimo funkcija, gražinančia automobilį į teisingą kelią, dar labiau didina kelionės saugumą. Naujas „Insignia“ - tai pirmasis „Opel“ modelis turintis aktyvų variklio dangtį, kuris smūgio metu pasikelia akimirksniu padidindamas erdvę motorui ir apsaugantis pėsčiuosius.

Salone  montuojamos ergonominės AGR ( Sveikų nugarų asociacija) sertifikuotos sėdynės su masažo, ventiliavimo ir atminties funkcijomis, todėl sėdėti ypač komfortiška.  Be to, dvi galinės kraštinės sėdynės yra šildomos, kaip ir priekinis stiklas. Didelis panoraminis stoglangis leis mėgautis dangumi ir įleis į saloną daugiau šviesos. Žinoma, pagalvota ir apie komfortą vežant krovinį ar daiktus. Naujojo „Insignia Sports Tourer“ bagažinę atidaryti galima paprastu kojos judesiu po galiniu buferiu.

Emocionalus ir traukiantis akį: „Insignia Sports Tourer” su „Monza Concept“ marškiniais

Erdvus ir sportiškas: naujasis „Opel Insignia Sports Tourer”Naujas „Insignia Grand Sport” daug ką „paveldėjo“ iš sportinio „Monza Concept“, bet šių bruožų naujos kartos „Insignia Sports Tourer“ įgavo dar daugiau. 4,986 m ilgio naujokas atrodo vikrus ir sportiškas. 11 mm platesnė tarpvėžė, išraiškingos priekinės grotelės ir „Monza“ dizaino priekiniai žibintai dar labiau sustipriną šį įspūdį.  

Ratų bazė 92 mm didesnė ir dabar yra 2,829 m, tačiau automobilio priekis sutrumpėjo 30 mm. „Opel“ būdingi ašmens motyvai nuo priekinių durų nusidriekia į galą.  Chromuotos langų detalės dinamiškai įsilieja į galinius žibintus, taip vizualiai „pažemindami“ automobilį, kurio aukštis dabar yra 1,483 m. Sidabro spalvos stogo skersiniai (standartinė įranga) suteikia dizainui dar daugiau kokybės, o automobilis atrodo ilgesnis.

„Insignia Sports Tourer” panašumą su „Monza Concept” galima įžvelgti ir gale: formos  lengvesnės, linijos aiškesnės. Siauri, dvigubo sparno formos LED galiniai žibintai „Opel” flagmanui stipriai pagerina išvaizdą. Pažangių technologijų „Monza Concept“ tapo realybė.

Lengva pakrauti: kojos judesiu atidaroma bagažinė

Naujos kartos „Sports Tourer“ ne tik atrodo elegantiškesnis ir sportiškesnis, dabar jis tapo ir praktiškesnis. Galinis buferis dabar trumpesnis, o galinės durys suprojektuotos dar dėmesingiau, todėl į bagažinę patekti patogiau. Ratų arkos platesnės, todėl bagažinėje lengviau telpa dideli daiktai, pvz. augintinio transportavimo narvas.  Bagažinė padidėjo 97 mm iki 2005 mm, nulenkus galines sėdynes. Naujas „Insignia Sports Tourer“ gali pasiūlyti net 1640 l dydžio bagažinę ir tai yra 100 l daugiau nei pirmtako.  Bagažinę atidaryti lengva – beraktė sistema leis tiesiog paprastu kojos mostelėjimu po galiniu buferiu (automobilio siluetas suprojektuotas taip, kad būtų aiški ši zona) patekti į bagažinę, o automobilio nereikia net paliesti. Tokiu pat judesiu po galiniu buferiu bagažinės durys uždaromos. Išmani sistema sustabdys duris, jei bus pastebėta kliūtis. Be to, ši sistema praktiška ir leidžia nustatyti galimą bagažinės durų pakėlimo aukštį, jei automobilis stovi garaže. Žinoma, galines duris galima atidaryti ir mygtuku įrengtu salone vairuotojo pusėje ar ant raktelio.

Jeigu reikia dar daugiau vietos, „Insignia Sports Tourer” modelį papildomai galima rinktis su 40/20/40 santykiu sulankstomomis galinėmis sėdynėmis ir bagažinės erdvę pritaikyti prie savo poreikių. Galinės sėdynės nulenkiamos mygtuko paspaudimu esančiu bagažinėje.

 „FlexOrganizer” dėtuvių sistema ant bėgelių, įvairių atskiriamųjų tinklelių ir kitų laikymo bei tvirtinimo priemonių pasirinkimas leis pasiruošti saugiam ir tvarkingam daiktų gabenimui. Į viršų pakeliamos galinės durys leidžia patogiai  pasiekti bagažinę.

Gerovė: komfortas ir interneto prieiga vairuotojui ir keleiviams

Erdvus ir sportiškas: naujasis „Opel Insignia Sports Tourer”Dėmesys detalėms akivaizdus ir keleivių skyriuje. Lubos aukštesnės 31 mm, pečių lygyje erdvė platesnė 25 mm, o klubų – 27 mm. Prabangos salone suteikia papildomai užsakomas 1400 x 860 mm panoraminis stogas besidriekiantis virš keleivių. Pirmą kartą, abi galinės kraštinės sėdynės yra šildomos.  Kabina pritaikyta vairuotojui. Dabar naujame „Insignia Sports Tourer” vairuotojo sėdėsena žemesnė, jį supa prietaisų skydelis ir centrinė konsolė, lyg valdymo centre. Aiškios linijos, skulptūriški paviršiai, būdingi „Opel“ dizaino filosofijai, dvelkia elegancija. Aukštos kokybės „IntelliLink” sistemos berėmis lietiminis ekranas nukreiptas į vairuotoją.  Be lietiminio ekrano, visos sistemos gali būti valdomos intuityviai trimis eilėmis išdėstytais mygtukais. Pirmos eilės mygtukai skirti informacijos ir pramogų sistemai valdyti, antroji – šildymo, ventiliavimo ir klimato kontrolei, o trečioji – vairuotojo pagalbinėms sistemoms.

Pramogas ir interneto prieigą užtikrins naujausios kartos „IntelliLink“ sistema suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis. Išmanųjį telefoną galima ne tik susieti su automobilio informacine-pramogine sistema, bet ir pakrauti be jokių laidų. Naujame „Insignia Sports Tourer“ be interneto prieigos galima naudotis ir modernaus paslaugų asistento „OnStar“ paslaugomis, pvz. automatinis pranešimas apie eismo įvykį ar automobilio vagystės atveju. Naujos asistento paslaugos bus galimos su „Insignia“, todėl keleiviai  ir vairuotojas galės ne tik rinktis viešbutį, bet ir užsisakyti kambarį ar surasti automobiliui pastatyti tinkamą vietą. Negana to, „OnStar“ sistemos Wi-Fi prieigos taškas su 4G LTE technologija leis visiems „Insignia“ keleiviams naudotis sparčiu internetu.  

Aukštos kokybės AGR sertifikuotos ergonominės priekinės sėdynės turi elektra reguliuojamas šonines atramas, masažo, ventiliavimo ir atminties funkcijas. Šildomas priekinis stiklas užtikrins puikų matomumą žiemos metu.

Aukščiausio lygio technologijos: „IntelliLux LED®”, 360° kamera, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema

Viena reikšmingiausių „Opel“ sukurtų technologijų, neabejotinai tapo antros kartos novatoriška ir apdovanojimų pelniusi prisitaikanti IntelliLux® LED matricos žibintų sistema. Inžinierių patobulinta sistema turi 16 LED segmentų integruotų siauros formos priekiniame žibinte. Didesnis LED segmentų skaičius gali dar greičiau, sklandžiau ir tiksliau prisitaikyti prie konkrečios situacijos. Norėdami pagerinti apšvietimą posūkiuose, „Opel“ inžinieriai „IntelliLux LED®” priekiniuose žibintuose suprojektavo aktyvios šviesos funkciją.  Priklausomai nuo vairo pasukimo kampo, tam tikrų LED matricos segmentų intensyvumas nukreipiamas posūkio kryptimi ir vairuotojas geriau gali matyti kelią. Žibintuose integravus galingus LED modulius, ilgosios šviesos apšviečia 400 m toliau.

Vairuotojo pagalbinės sistemos:

  • Informacinis „Head-up“ ekranas: greičio, kelio ženklų, greičio nustatymo ar navigacijos krypties rodymas projekcijoje ant priekinio stiklo, todėl vairuotojas visuomet įdėmiai gali žiūrėti į kelią.
  • 360° vaizdą, užtikrina 4 vaizdo kameros integruotos kiekvienoje automobilio pusėje. 360 laipsnių kampu rodomas vaizdas tikrai pravers statant automobilį.
  • Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (Adaptive Cruise Control – ACC),

nustato atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir prisitaiko prie jo greičio pokyčių. ACC sistema automatiškai ims stabdyti automobilį, jei atstumas iki priekyje esančio automobilio staiga ims mažėti.

  • Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema (Lane Keep Assist) su vairo pasukimo funkcija ir įspėjimo persirikiuojant (Lane Departure Warning) sistema, pakoreguos vairo judesius jei vairuotojas netyčia išvažiuos iš eismo juostos.
  • Sistema įspėjanti apie kliūtį važiuojant atbuline eiga (Rear Cross Traffic Alert), turi galiniame buferyje įrengtus jutiklius, kurie aptinka 20 m atstumu ir 90 laipsnių kampu aplink automobilį esančius objektus ir padeda vairuotojui statyti automobilį siaurose erdvėse, esant prastam matomumui.

Vien tik malonumas vairuoti: visi varomieji ratai ir sukimo momento paskirstymo sistema, platus varikių asortimentas

Erdvus ir sportiškas: naujasis „Opel Insignia Sports Tourer”Saugus ir malonus vairavimas bet kokiomis sąlygomis – tai užtikrina visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija, kuri yra viena moderniausių klasėje.

Visų varomųjų ratų sistemos įprastą galinį diferencialą pakeitė elektromagnetinė daugiadiskė sankaba, kuri užtikrina tikslesnį galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, nesvarbu ar kelias duobėtas, šlapias ar apledijęs. Posūkiuose daugiau sukimo momento perduodama išoriniam galinam ratui, kas užtikrina tikslesnį valdymą. Sistema veikia akimirksniu reaguodama į menkiausią greičio pedalo spustelėjimą, užtikrina stabilumą bet kokioje situacijoje, o prie to prisideda ir toliau inžinierių tobulinta „FlexRide“  važiuoklės sistema. Važiuoklės sistema pritaiko amortizatorių, vairo mechanizmo ir transmisijos (automatinės) darbą  prie pasirinkto važiavimo režimo („Standard“, „Sport“ ar „Tour“). Nauja važiavimo valdymo programinė įranga nuolatos analizuoja jutiklių ir nustatymų siunčiamą informaciją ir atpažįsta individualų važiavimo stilių.

Tik prasidėjus užsakymams, „Insignia Sports Tourer” bus galima rinktis su įvairiais turbininiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais ir naujausios kartos transmisijomis. Naujoką bus galima rinktis ir su labai efektyvia aštuonių laipsnių automatine transmisija. Ši daro įspūdį sklandžiai perjungiamomis pavaromis, ir kol kas bus galima tik su visų varomųjų ratų sistema.

į puslapio viršų