loading
  • Išbaigtas, lengvumu pasižymintis dizainas: penkerių durų modelis yra daugiau nei 200 kg lengvesnis su savo pirmtaką.
  • Sukurtas nuo balto popieriaus lapo: kiekviena detalė kruopščiai apgalvota.
  • Dėl aliuminio variklių ir naujos interjero koncepcijos automobilis sveria mažiau.
  • Išmani architektūra: lengvesnis, tačiau erdvesnis


 Riuselsheimas. Lengvesnis, lieknesnis ir kompaktiškesnis, tačiau gali pasiūlyti daugiau erdvės. Kas? Taip, tai naujasis „Opel Astra“, pasižymintis ypatingu praktiškumu. Visos detalės ir dizaino elementai buvo kuriami atsižvelgiant būtent į šią savybę. Taigi, jau visai netrukus, Frankfurte rugsėjo 17–27 dienomis vyksiančioje Tarptautinėje automobilių parodoje lankytojai galės išvysti ilgo „Opel“ komandos darbo rezultatą – naująjį „Astra“ modelį, pasižymintį lengvumu, pastebimai grakštesnėmis linijomis bei galingais, tačiau ekonomiškais ir mažesnes CO2 emisijas užtikrinančiais varikliais.


Nauja dizaino architektūra: pastebimas ir juntamas lengvumas

 

2013 metais IAA Frankfurto automobilių parodoje pristatytas koncepcinis „Monza“ tapo atspirties tašku kuriant jau vienuoliktos kartos kompaktinės klasės „Opel“ modelį. Kiekvienas jo komponentas atspindi maksimalaus efektyvumo ir ekonomiškumo siekį. Naujasis „Astra“ įgyvendino šią kūrėjų viziją. Priklausomai nuo versijos, modelis yra nuo 120 iki 200 kg lengvesnis už savo pirmtaką. Už mažesnį svorį reikia dėkoti ypatingai architektūros konstrukcijai: vien kėbulas ir jo struktūra dabar daugiau nei 20 proc. lengvesnė. Lyginant su pirmtaku, naujojo modelio kėbulo svoris sumažėjo nuo 357 iki 280 kg. Dar 50 kilogramų buvo sutaupyta kuriant važiuoklės konstrukciją. Gamintojų pasirinktas stiprus ir ypač stiprus lengvasis plienas, galinės ir priekinės pakabos detalių kompaktiškumas taip pat padėjo siekti užsibrėžtų tikslų.

 

Siekdami pagerinti aerodinamines savybes inžinieriai nusprendė atsisakyti ištisinės dugno konstrukcijos, ir taip vienu šūviu nušovė du zuikius: sumažino ir svorį, ir gamybos kaštus. Šiuos pokyčius pajus ir būsimieji naujojo modelio šeimininkai.

 

Prie svorio mažinimo programos prisidėjo kėbulas, mažiau išsikišęs tiek už priekinės, tiek ir už galinės ašies bei 25 proc. lengvesnė išmetimo sistema. Dėl jos automobilis tapo lengvesnis 4,5 kg. Mažesni ratlankiai ir padangos sumažino automobilio svorį dar 11,5 kg. Atnaujinta stabdžių sistema, nors dešimčia kilogramų lengvesnė, tačiau gali užtikrinti daug geresnes stabdymo savybes.


Mažesnis svoris: variklių indėlis


 Kūrėjų užsibrėžtą efektyvumo ir praktiškumo tikslą padeda įgyvendinti ir naujos kartos varikliai. Jie išsiskiria savo kompaktišku ir ekonomišku dizainu. Pavyzdžiui, drauge su „Astra“ modeliu debiutuosiantis 1,4 l „ECOTEC Direct Injection Turbo“ variklis sveria gerokai mažiau nei dabartinio modelio motorai. Iš aliuminio pagamintas naujojo variklio blokas yra 10 kg lengvesnis už savo pirmtako bloką, pagamintą iš ketaus. Dėl modernios ir kompaktiškos naujausios kartos transmisijos konstrukcijos, automobilis taip pat yra kur kas lengvesnis. Mažesnis svoris lemia daugybę privalumų. Vienas iš jų – judrumas.



Vienas iš jų – judrumas. Vairuoti naująjį „Astra“ modelį yra kaip niekada smagu. Be to, jis rieda ne tik smagiau, bet ir daug taupiau ir ekologiškiau. Versija su 1,0 l benzininiu varikliu su turbina ir „Easytronic 3.0“ transmisija yra vienas ekonomiškiausių ir švariausių automobilių savo klasėje. 77 kW/105 AG trijų cilindrų variklis 100 km sunaudoja vidutiniškai vos 4,2 l degalų, o emisijų lygis siekia 96 g/km.

 

Kurdama naujojo modelio interjerą „Opel“ komanda taip pat daug galvojo apie mažesnį svorį. Po penkerių metų kruopštaus darbo „Opel“ gali didžiuotis naujomis, gerokai patogesnėmis ir funkcionalesnėmis kompaktinės klasės sėdynėmis. Jos leidžia sėdėti erdviau, tačiau yra kur kas lengvesnės negu bet kada anksčiau. Mažesnį sėdynių svorį lėmė lengvesnė poliuretano medžiaga bei rėmo konstrukcija iš ypač stipraus, tačiau lengvo plieno. Taigi, naujojo „Astra“ modelio galinės ir priekinės sėdynės yra maždaug 10 kg lengvesnės negu jo pirmtako.


Naujos dimensijos: lengvesnis, kompaktiškesnis, tačiau erdvesnis viduje


 Naujos kartos „Astra“ yra ne tik atletiškas, bet ir kompaktiškas. 4,37 m ilgio penkerių durų hečbekas yra beveik 5 centimetrais trumpesnis bei 2,5 cm (1,48 m) žemesnis už savo pirmtaką. Debiutui besiruošiančios „Astra“ plotis sumažėjo 0,5 cm (iki 1,81 m). Šie pokyčiai, be abejo, prisidėjo prie svorio mažinimo programos. Nepaisant to, kad naujasis automobilis yra kompaktiškesnis, jo vidus – gerokai erdvesnis. Ant patogesnių ir lengvesnių galinių sėdynių sėdintys keleiviai dabar turės maždaug 35 mm daugiau erdvės kelių zonoje. Tarpas tarp priekinių ir galinių sėdynių eilių pailgėjo 1,5 cm. Šis pokytis tikrai bus teigiamai įvertintas ilgų kelionių metu.



Didesnę erdvę pajus ne tik keleivių kojos, bet ir pečiai. Ypač maloniai nustebinti liks aukštaūgiai. „Astra“ diktuoja naujus savo klasės standartus ir pristato net 2,2 cm aukštesnes lubas nei jos pirmtakas. Taigi, pirkėjų širdis besiruošianti užkariauti „Astra“ turi atsakymus į visus klausimus: jis lengvesnis ir kompaktiškesnis, tačiau erdvesnis ir patogesnis negu bet kada anksčiau.

į puslapio viršų