loading
  • Aukščiausias kompaktinės klasės automobilio saugumo lygis daro didžiulį įspūdį.
  • Premjera: naujas „Astra“ yra pirmasis gamintojo kompaktinės klasės automobilis, turintis mono kamerą.

 

Riuselsheimas. Naujų automobilių saugumo tyrimus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija patvirtino naujojo „Opel Astra“ modelio saugių technologijų darną. Organizacijos paskelbtose saugumo reitingų lentelėse „Astra“ modelis buvo įvertintas maksimaliu balu – penkioms žvaigždutėmis. Naujajam kompaktinės klasės penkerių durų hečbekui pavyko surinkti itin aukštus balus visose kategorijose, kuriose buvo testuojamas: suaugusių keleivių saugumo, mažamečių keleivių saugumo, pėsčiųjų saugumo bei saugumo sistemų efektyvumo.

 

  Pagrindinė „Opel“ lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių saugumo technologijų užduotis yra optimizuoti keleivių apsaugą realiame eisme ir eismo įvykių metu. Naujas „Astra“ - ne išimtis. Gamintojas visada siekia aukščiausių aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemų rezultatų. Automobilio salonas buvo kuriamas taip, kad eismo įvykio atveju būtų kuo labiau apsaugotas nuo galimų deformacijų ir galėtų pasiūlyti didžiausią saugumo lygį patiems keleiviams. Naujojo modelio kėbulo priekis, šonai ir galinė dalis puikiai pritaikytas „sugerti“ smūgio jėgą ir neperduoti jos viduje sėdintiems.

Naujo „Astra“ salonas gali pasigirti trijų dalių saugos oro pagalvių sistema, kurią sudaro vairuotoją ir keleivį saugančios priekinės, krūtinės-dubens sritį saugančios šoninės saugos oro pagalvės, bei per visą ilgį besitęsiančios saugos oro užuolaidos, skirtos apsaugoti tiek priekyje, tiek gale sėdinčius keleivius. Patobulinta saugos diržų sistema leidžia užtikrinti maksimalią keleivių apsaugą bei sumažinti sužeidimų rizikos tikimybę.

 

 Aukštus suaugusiųjų, vaikų ir pėsčiųjų saugumo standartus padeda užtikrinti ir moderniausios saugumo technologijos bei vairuotojo pagalbos sistemos. „Lane Departure Warning“ ir „Lane Keep Assist“ sistemos ne tik įspėja vairuotoją apie išvažiavimą iš eismo juostos, bet ir švelniai pasuka vairą bei grąžina naują „Astra“ į savo eismo juostos ribas. Išvengti arba sušvelninti eismo įvykių trenkiantis į priekyje atsiradusią kliūtį pasekmes padeda „Automated Emergency Braking“ bei „Integrated Brake Assist“ stabdžių sistemos, „Forward collision Alert“ įspėjamoji sistema ir „Following Distance Indication“ atstumo iki priešais važiuojančio automobilio informavimo sistema.



Apie galimą eismo įvykį įspėjančią sistemą papildo priešais vairuotoją sumontuoti mirkčiojantys raudoni LED žibintai – priartėjus per arti priekyje važiuojančio automobilio jie apie tai perspėja vairuotoją. Visų šių sistemų duomenis papildo ant priekinio naujo „Astra“ stiklo pritvirtinta mono vaizdo kamera. Naujas „Astra“ yra pirmasis kompaktinės klasės atstovas, galintis pasigirti tokia kamera bei pirmasis „Opel“ modelis, turintis stabdymą reguliuojančias sistemas, kurios informaciją gauna būtent iš vaizdo kameros.

 

„Side Blind Spot Alert“ nematomos kliūties šone įspėjimo sistema (kurios jutikliai užfiksuoja galimas kliūtis keičiant eismo juostą, lenkiant ar įveikiant posūkius) bei „IntelliLux LED® matrix light“  LED matricos žibintai užtvirtina naujo „Astra“ aktyvaus ir pasyvaus saugumo technologijų sąrašą. Moderniosios apšvietimo technologijos leidžia vairuotojui dar labiau atsipalaiduoti, nes pačios reguliuoja apšvietimą, atsižvelgdamos į eismo sąlygas.

 

Naujas „Astra“ taip pat gali pasiūlyti „penkių žvaigždučių“ vairuotojo piniginės bei vairuotojo pažymėjimo apsaugą. „Traffic Sign Assist“ stebi mono kameros siunčiamus duomenis, lygina juos su navigacinės sistemos „Navi 900 Intellilink“ informacija ir laiku įspėja vairuotoją apie greičio apribojimus.

į puslapio viršų