loading
  • Nauja išvaizda: drąsus ir „raumeningas“ išorėje, rafinuotai elegantiškas viduje.
  • Naujos galimybės:  naujas 1,4 l benzininis variklis su turbina ir tiesioginio įpurškimo sistema, automatinė transmisija ir visų varančių ratų sistema.
  • Naujas matomumo lygis: prisitaikantys LED žibintai ir naujos kartos „Opel Eye“ priekinė kamera.
  • Nauja pramoginė sistema: išmaniojo telefono sąsajos su „OnStar“ sistemos funkcijomis.

Riuselsheimas. Nuo pat sukūrimo (2012 m.) „Opel Mokka“ modelis vis tobulėjo ir populiarėjo. Tobulu dydžiu (4,28 m ilgio), sportiška išvaizda ir aukštesne sėdėjimo padėtimi pasižymintis subkompaktinis visureigis vis dar muša populiarumo rekordus. Jis gali pasigirti peržengęs 500 000 vnt. užsakymų ribą Europoje ir lyderio pozicija savo klasėje. Naujasis „Opel Mokka X“ ketina dar labiau pagerinti šiuos rodiklius.

 Jis pirmą kartą publikai prisistatys Ženevos automobilių parodoje, kuri vyks kovo 3-13 dienomis. Prekybos salonus jis pasieks jau šį rudenį ir gerbėjus nudžiugins atnaujinta išvaizda, patobulintu interjeru ir naujausios kartos pramoginėmis sistemomis. Be neseniai debiutavusio naujos kartos 1,6 l „šnabždančio“ dyzelinio variklio „Mokka X“ žada praplėsti benzininių variklių gamą ir pristatyti naujos kartos 1,4 l turbininį variklį su tiesioginio įpurškimo sistema.

Šis variklis bus derinamas su automatine transmisija, „Start/Stop“ sistema ir visų varančių ratų sistema.

Drąsi ir nuotykių trokštanti dvasia

„Mokka“ gali būti tituluojamas kaip sėkmingiausias „Opel“  paskutiniųjų metų renesanso simbolis. Subkompaktinis visureigis smarkiai papildė šio prekinio ženklo gerbėjų gretas. Juos sužavėjo stilingas visureigio dizainas, sportiškumas, nuotykių troškimų pripildyta dvasia ir galimybės važiuojant bekele. „Mokka“ yra pirmasis kompanijos atstovas, turintis būsimosios „Opel“ visureigių linijos identifikavimo ženklą X, kuris reiškia nuotykių troškimo ir patikimumo prisotintą asmenybę. Naujasis „Mokka X“ eksterjero stilius demonstruoja drąsų požiūrį. Priekio išvaizda suderinta su naujausiomis „Opel“ dizaino tendencijomis, įskaitant sparno formos horizontalias priekines groteles ir dvigubų sparnų motyvus ant LED dienos šviesos žibintų. Prietaisų skydelis dabar atrodo dar elegantiškesnis, pasižymintis išbaigtumu ir mažesniu plastikinių elementų kiekiu. Šie pokyčiai sukuria platesnio, tvirtesnio ir drąsesnio automobilio įvaizdį.

 Analogiškais epitetais būtų galima apibūdinti ir automobilio galą, demonstruojantį tokius pat dvigubų sparnų elementus ant galinių žibintų, kurie turi LED technologijų pasirinkimo galimybę. Automobilio šonai kausto žvilgsnius elegantiškomis, „žemesnėmis“, sportiškomis linijomis, susiliejusiomis į tradicinius „Opel“ „ašmenis“, kurie link automobilio galo kyla aukštyn. Ryškios spalvos, tokios kaip „Amber Orange“ ar „Absolute Red“, tiesiog nepalieka abejingų. „Mokka X“ interjeras buvo atnaujintas iš pagrindų.

Drauge su šiuo modeliu debiutą švęs ir visiškai naujas, naujausio „Astra“ modelio įkvėptas  prietaisų skydelis. Jo linijos vingiuoja aplink horizontalios formos elementus. Naujasis prietaisų skydelis atrodo paprastesnis ir aiškesnis, be to pasižymi didesniu tikslumu. Visiškai rekonstruota centrinė konsolė turi pasirinktinai 7 arba 8 colių lietimui jautrų ekraną, rodantį naujausios kartos pramoginės sistemos informaciją. Būsimieji „Mokka“ šeimininkai turėtų susižavėti centrinės konsolės elegancija, aiškesniu dizainu, mažesniu mygtukų kiekiu ir patogesniu valdymu.

Nauja 6 pavarų automatinė transmisija ir visų varančių ratų sistema

Po sėkmingo naujos kartos 1,6 l „šnabždančio“ dyzelinio variklio, pasižyminčio 81 kW/110 AG ir 100 kW/136 AG galia, debiuto, naujojo „Opel“ visureigio kūrėjų akys nukrypo į benzininių variklių gamą. „Mokka“ savo šeimininkus džiugins 1,4 l 112 kW/152 AG varikliu su tiesioginio įpurškimo sistema. Šis, drauge su naująja „Astra“ debiutavęs variklis bus derinamas su šešių pavarų automatine transmisija, „Start/Stop“ sistema ir adaptyviąja visų varančių ratų sistema. Remiantis preliminariais duomenimis, jo CO2 emisijų kiekis sieks 154 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – 6,6 l/100 km.

 Visų varančių ratų sistema su elektromagnetine daugiadiske sankaba – išmintingesnis ir efektyvesnis sprendimas. Kai kelio danga yra sausa, transporto priemonę pirmyn varo priekiniai ratai (išskyrus versijas su automatine pavarų dėže pradedant judėti iš vietos), taigi degalų sąnaudos sumažėja. Priklausomai nuo kelio sąlygų, sistema automatiškai paskirsto varomąją jėgą. Pavyzdžiui „pajutusi“ šlapią kelio dangą, ji 100 proc. galios perkelia į galą. Tokiu būdu užtikrinamas optimalus sukibimas ir degalų sąnaudų lygis.

AFL LED žibintai ir naujos kartos „Opel Eye“ priekinė kamera 

Be AWD sistemos „Opel“ kūrėjai dar kartą pasistengė, kad aukščiausios klasės privalumais ir moderniausiomis technologijomis galėtų džiaugtis kuo didesnis ratas klientų ir „Mokka X“ modeliui „padovanojo“ AFL („Adaptive Forward Lighting“) LED žibintų sistemą. AFL LED sistema, priklausomai nuo situacijos, automatiškai reguliuoja apšvietimo lygį ir užtikrina, kad skleidžiama šviesa neakintų kitų vairuotojų. Ši sistema gali pasigirti 9 skirtingomis funkcijomis-apšvietimo moduliais, tokiais kaip „miesto apšvietimas“, „užmiesčio apšvietimas“, „keliautojo režimas“, „posūkių įveikimas“, „atbulinės eigos“, ir „stovėjimo“ režimai. LED sistema pakeitė dabartinius „Bi-Xenon“ AFL žibintus. LED pasižymi puikia apšvietimo kokybe, suteikiančia galimybę matyti „tikrąsias“ spalvas ir daiktų kontūrus. Be to, ši sistema neleis abejoti jos greitesne reakcija, patikimumu ir ilgaamžiškumu.

Naujos kartos aukštesnės rezoliucijos  „Opel Eye“ priekinė kamera turi neabejotiną įtaką visoms funkcijoms ir pagalbos sistemos, įskaitant LED AFL žibintų „High Beam Assist“ funkciją. Dėl pažangesnių kameros savybių ir navigacinės sistemos, naujojo „Mokka“ „Traffic Sign Assistant“ funkcija veikia dar geriau.

„Following Distance Indication“ (FDI) funkcija naudojasi priekine kamera priekyje važiuojančioms transporto priemonėms aptikti, o „Forward Collision Alert“ sistemos funkcionalumą pagerina įspėjamasis LED ekranas. Kai atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės staiga ima dramatiškai mažėti, vairuotojas ant priekinio stiklo pamato įspėjamąjį LED žibintų mirksintį raudoną signalą. Be to, vairuotojas apie stabdymo būtinybę įspėjamas ir garsiniu signalu. Važiuojant didesniu nei 60 km/h greičiu automatiškai įsijungia „Lane Departure Warning“ sistema bei perspėja vairuotoją, jeigu automobilis išklysta iš savo eismo juostos.

Ko gero patogiausias automobilis segmente

Kaip ir naujasis „Opel Astra“, „Mokka X“ nuo pat sukūrimo pradžios turės „OnStar“ sistemą. Maža to, kartu su „Mokka“ debiutuos ir dvi naujausios kartos „IntelliLink“ pramoginės sistemos versijos.

 Ši technologija per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemas padės į automobilį perkelti turtingą išmaniojo telefono „pasaulį“. Be geriausiomis ryšių galimybėmis subkompaktinių visureigių segmente titulo, „Mokka X“ pretenduoja vadintis vienu patogiausių visureigių. Kaip ir daugelio kitų „Opel“ modelių, taip ir „Mokka X“ ergonomiškas sėdynes patikrino sveikos nugaros kampaniją vykdančios organizacijos AGR („Campaign for Healthier Backs lead by independent back health”) ekspertai.

Tai unikalios sėdynės šioje automobilių klasėje. Jos pasižymi ypatingu komfortu. „Mokka X“ kūrėjai pasirūpino dar vienu patogumu – berakte sistema „Keyless Open and Start“. Vairuotojui nereikės net prisiliesti prie automobilio raktų. Užteks raktą laikyti kišenėje ar rankinėje ir švelniai spustelti mažą mygtuką ant bet kurių durelių. Automobilio užvedimo sistema taip pat beraktė.

Naujasis „Mokka X“, savo „kišenėje“ nešinas tokiais koziriais kaip naujas dizainas, didesnė variklių gama, puikios savybės važiuojant bekele ir neprilygstamos komunikacijos galimybės, ketina pralenkti savo pirmtaką, kuris gavo net du „All-wheel Drive Car of the Year“ apdovanojimus ir du „Company Car of the Year“ apdovanojimus Vokietijoje.

į puslapio viršų