loading
  • Toks, kokio pageidaujama: ryški išorė, rafinuotas vidus.
  • Pažangus: prisitaikanti visų varančiųjų ratų sistema, kad važiavimo malonumas būtų didesnis.
  • Patobulintas: visų varančiųjų ratų sistema derinama su šešių laipsnių automatine transmisija.
  • Žvelgiantis į priekį: prisitaikantys LEB priekiniai žibintai ir moderni priekinė „Opel Eye“ kamera.
  • Prisijungęs: nauja informacijos ir pramogų sistema leidžianti naudotis išmaniųjų telefonų funkcijomis  bei „OnStar“ sistema.

Riuselsheimas. Naujasis 4,28 m ilgio „Opel Mokka X“ galbūt mažas, tačiau populiarus. Nuo 2012 m., kai tik rinkoje pasirodė pirmieji modeliai, pirmos kartos iš Riuselsheimo kilęs „Mokka“ jau sulaukė daugiau nei 600 tūkst. užsakymų. Stilinga išvaizda, galingi varikliai, nuotaikingas charakteris, neprilygstamos ryšio galimybės, begalės moderniausių technologijų – dėl šių savybių „Mokka“ tapo vienu populiariausių modelių savo segmente visoje Europoje.

Visos stipriosios pirmtako savybės perteikiamos naujame „Mokka X“, tačiau jos dar tobulesnės, todėl geriausiai parduodamas modelis taps dar labiau pageidautinas.

Dizainas: ryškus, nuotaikingas, rafinuotas

 Naujas „Opel Mokka X“ išorės dizainas išties drąsus. Automobilio priekis įgavo naujų „Opel“ stiliaus detalių – tai sparno formos horizontalios priekinės grotelės ir dominuojantys dvigubų sparnų motyvai priekiniuose LED dienos žibintuose. Priekinio buferio paviršius tapo tikslesnis, elegantiškesnis ir skulptūriškas. Vizualiai sukuriama plataus, solidaus ir tvirto automobilio išvaizda. Tokia išvaizda ir gale – dvigubų sparnų motyvai ant galinių žibintų, kuriuos galima rinktis su LED technologija. Žemesnės kėbulo linijos, kurios suformuoja tipiškas „Opel“ ašmenų formas ir besidriekdamos į galą pakyla, išlaiko automobilio šoną elegantišką ir sportišką. Ryškios naujos spalvos, tokios kaip „Amber Orange“ ar „Absolute Red“, su papildomai užsakomu „OPC Line Sport“ rinkiniu, į kurį įeina apatiniai priekiniai, galiniai ir šoniniai aptakai, pabrėžia sportišką ir išskirtinę išvaizdą. „Mokka X“ interjeras atnaujintas iš pagrindų. Naujame prietaisų skydelyje naudojama daugiau horizontalios formos elementų.

Naujasis prietaisų skydelis atrodo paprastesnis ir aiškesnis, be to, pasižymi didesniu tikslumu. Visiškai rekonstruota centrinė konsolė turi pasirinktinai 7 arba 8 colių lietimui jautrų ekraną, rodantį naujausios kartos pramoginės sistemos informaciją. Centrinė konsolė sužavi elegancija, išgrynintu dizainu su mažiau mygtukų, nes daugumą funkcijų galima valdyti lietimui jauriame ekrane. Be to, centrinis informacinis ekranas tapo dar aiškiau matomas, jį galima rinktis 3,5 colio nespalvotą ar 4,2 colio spalvotą ir su LCD baltu apšvietimu.

Prisitaikanti visų varančiųjų ratų sistema su nauja šešių pavarų automatine transmisija

Kompaktišką visureigį papildomai galima rinktis su prisitaikančia visų varančiųjų ratų sistema, kuri padėjo iškovoti net du metų automobilio visais varančiaisiais ratais titulus Vokietijoje.

Sistema su elektronine daugiadiske sankaba akimirksniu gali paskirstyti varomąją jėgą priekiniams ir galiniams ratams, t. y. 100 proc. priekiniams ratams tekusios varomosios jėgos paskirstoma per pusę ir 50 proc. galios perduodama galiniams ratams. Esant normalioms sąlygoms, „Mokka X“ važiuoja ekonomiškai, kaip įprastas priekiniais varančiaisiais ratais riedantis automobilis. Prisitaikanti visų varančiųjų ratų sistema veikia dar ir tam, kad „Opel Mokka X“ išvengtų ratų slydimo pradedant važiuoti. Ji taip pat vos kelias sekundes tampa aktyvi, kai vairuotojas atleidžia sankabos pedalą („veikianti, kai reikia, sistema“). Įprastomis sąlygomis visa varomoji jėga perduodama priekiniams ratams, o sistema pradeda veikti, kai reikia užtikrinti geresnę trauką ir sukibimą su šlapia ar slidžia kelio danga. Taigi varomoji jėga galinei ašiai perskirstoma pagal situaciją, net ir vienu ratu stuktelėjus į kelio duobę ar užvažiavus ant ledo papildoma jėga galiniuose ratuose užtikrins maksimalų stabilumą ir trauką, kartu ir saugumą bei malonumą vairuoti.

Visų varančiųjų ratų sistema galima su 1,4 l 103 kW/140 AG benzininiu varikliu (pagrįsta naujuoju Europos vairavimo ciklo metodu (NEVC), degalų sąnaudos mieste 8,3–8,21 l/100 km, užmiestyje 5,6-5,51 l/100 km, vidutinės 6,5–6,41 l/100 km; tarša 152–1491 g/km CO2) ir 1,6 l „šnabždančiu“ pramintu dyzeliniu varikliu, kurio galia 100 kW/136 AG (NEVC degalų sąnaudos mieste 5,2–5,01 l/100 km, užmiestyje 4,4–4,21 l/100 km, vidutinės 4,7–4,51 l/100 km; tarša 124–1191 g/km CO2). Abu variklių variantai derinami su šešių pavarų mechanine transmisija.

„Opel“ nenuvils ir klientų, ieškančių automobilio su visų varančiųjų ratų sistema ir 6 pavarų automatine transmisija bei su nauju „Astra“ debiutavusiu, naujausios kartos moderniu 112 kW/152 AG, 1,4 l „Turbo ECOTEC“ varikliu su tiesiogine degalų įpurškimo sistema (NEVC degalų sąnaudos mieste 7,9–7,81 l/100 km, užmiestyje 5,7–5,61 l/100 km, vidutinės 6,5–6,41 l/100 km; tarša 150–1481 g/km CO2).

Saugumas: AFL LED priekiniai žibintai ir moderni „Opel Eye“ priekinė kamera

„Opel“ kūrėjai dar kartą pasistengė, kad aukščiausios klasės privalumais ir moderniausiomis technologijomis galėtų džiaugtis kuo daugiau klientų, ir modelyje „Mokka X“ sumontavo AFL („Adaptive Forward Lighting“) LED žibintų sistemą. AFL LED sistema priklausomai nuo situacijos automatiškai reguliuoja apšvietimo lygį ir užtikrina, kad skleidžiama šviesa neakintų kitų vairuotojų. Ši sistema turi net 9 skirtingas funkcijas, tokias kaip miesto, užmiesčio, kelionės ir kitos apšvietimo programos. LED sistema pakeitė dabartinius „Bi-Xenon“ AFL žibintus. LED pasižymi puikia apšvietimo kokybe, suteikiančia galimybę matyti realias daiktų spalvas, ir užtikrina matymo komfortą. Be to, ši sistema neleis abejoti greitesne jos reakcija, patikimumu ir ilgaamžiškumu. Nauji žibintai naudoja mažiau energijos, todėl yra ekonomiškesni.

 Naujos kartos moderni aukštesnės rezoliucijos „Opel Eye“ priekinė kamera turi neabejotiną įtaką visoms funkcijoms ir pagalbos sistemoms, įskaitant LED AFL žibintų „High Beam Assist“ funkciją. Dėl pažangesnių kameros savybių ir navigacinės sistemos naujame „Opel Mokka X“ funkcija „Traffic Sign Assistant“ veikia dar geriau. „Following Distance Indication“ (FDI) funkcija priekine kamera užfiksuoja priekyje važiuojančias transporto priemones, o „Forward Collision Alert“ sistemos funkcionalumą pagerina įspėjamasis LED indikatorius. Kai atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės staiga ima dramatiškai mažėti, vairuotojas ant priekinio stiklo pamato įspėjamąjį mirksintį raudoną LED signalą. Be to, vairuotojas apie būtinybę stabdyti įspėjamas ir garsiniu signalu. Važiuojant didesniu nei 60 km/h greičiu automatiškai įsijungia „Lane Departure Warning“ sistema ir perspėja vairuotoją, jeigu automobilis išvažiuoja iš savo eismo juostos.

Interneto ryšį ir komfortą užtikrina naujausios kartos „IntelliLink“ sistema ir ergonominės sėdynės

Kaip ir naujasis „Opel Astra“, „Mokka X“ nuo pat sukūrimo turės „OnStar“ sistemą (priklausomai nuo rinkos). Maža to, su „Mokka“ debiutuos ir dvi naujausios kartos „IntelliLink“ pramoginės sistemos versijos. Ši technologija per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programas padės į automobilį perkelti turtingą išmaniojo telefono „pasaulį“.

Be geriausių ryšių galimybių savo segmente, „Mokka X“ taip pat pretenduoja vadintis vienu patogiausių visureigių. Kaip ir daugelio kitų „Opel“ modelių, „Mokka X“ ergonomiškas sėdynes patikrino sveikos nugaros kampaniją vykdančios organizacijos AGR („Campaign for Healthier Backs lead by independent back health“) ekspertai. Tai unikalios sėdynės šioje automobilių klasėje, pasižyminčios ypatingu komfortu ir leidžiančios mėgautis ne tik ilgomis kelionėmis, bet ir važiuojant bekele. Visureigiui atiteko dar vienas patogumas: beraktė sistema „Keyless Open and Start“. Vairuotojui nereikės spausti mygtuko ant rakto, tiesiog užteks jį laikyti kišenėje ir lengvai priliesti mygtuką, esantį ant bet kurių durų, kad galėtų su keleiviais patekti į vidų. Automobilio užvedimo sistema taip pat beraktė.

Su puikiomis savybėmis važiuoti bekele, didesne variklių gama, neprilygstamomis prisijungimo galimybėmis, išskirtiniu komfortu ir dizainu naujasis „Mokka X“ ketina tęsti neabejotiną savo pirmtako sėkmę ir pritraukti dar daugiau klientų.

į puslapio viršų