loading
  • Pirmaujantis savo klasėje: „Opel Mokka” Europos kompaktinio dydžio visureigių segmento sąrašo viršūnėje
  • Saugus: prisitaikanti visų varančiųjų ratų sistema pravers važiuojant žiemos keliais 

 

Riuselsheimas.  „Opel Mokka” kompaktinio dydžio visureigių segmento žvaigždė sulaukė 500 tūkst. užsakymų ir tapo vienu labiausiai perkamu modeliu.

 

 Tik pasirodžius rinkoje prieš 3 metus, „Mokka” nustebino klientus stilingu dizainu, taupiais varikliais, moderniomis technologijomis, tokiomis kaip visų varomų ratų sistema. Šios savybės leido „Mokka“ pelnyti nemažai apdovanojimų – du kart buvo apdovanotas visų varomų ratų bei korporatyvinio metų automobilio prizais. „Klientai nori įsigyti tvirtą, funkcionalų ir puikios kokybės kompaktinio dydžio visureigį už palankią kainą”, - sako Peteris Christianas Kuspertas, „Opel Group” pardavimų ir techninės priežiūros vice prezidentas. „Jiems priimtinas populiaraus modelio „Opel Mokka“ pasiūlymas, todėl naujų šių automobilių registracija vis auga. Kalbant apie ateitį, neabejojama, kad „Mokka“ išliks vienas iš trijų dažniausiai registruojamų visureigių“.

 

Europoje per visu 2015 metus „Mokka“ pardavimai išaugo 16 procentų.

 

Sėkmės receptas: modernūs varikliai, visų varomų ratų sistema


Būdamas kompaktiško dydžio ir tik 4,28 m ilgio „Mokka” siūlo penkiems žmonės  išskirtinį kasdienį funkcionalumą. Be to, juose montuojami taupūs naujausios kartos turbo dyzeliniai varikliai. Su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir 81 kW/110 AG arba100 kW/136 AG varikliu, šio modelio degalų sąnaudos neviršija 4,1 – 4,3 l/100 km, o tarša tesiekia 106 - 114 gramų vienam kilometrui. Galingesnis dyzelinis variklis gali būti įrengtas kartu su visų varomų ratų sistema (vidutinės degalų sąnaudos: 4,7 – 4,5 l/100km, CO2 tarša: 124 –119 g/km). Visų varomų ratų sistema nustato kada reikalinga didesnė trauka ir paskirsto varomąją jėgą visiems keturiems ratams bei užtikrina saugumą važiuojant slidžia kelio danga.

į puslapio viršų