loading
  • Aštrių linijų: sportiškas automobilio dizainas ir akį traukiantys 20 colių ratai.
  • Tikslus valdymas: „FlexRide” važiuoklė ir „Brembo” stabdžiai optimaliai ištobulinti Niurburginge.
  • Efektyvus: mažesnio svorio, variklis su turbina ir 8 laipsnių automatine transmisija.
  • Geresnis sukibimas: visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija ir  efektyvios „Michelin” sportinės padangos.
  • Geresnė kontrolė: naujos AGR sertifikuotos sėdynės su šoninėmis atramomis, užtikrinančiomis saugumą ir komfortą.
  • Greitesnis: „GSi“ Nordschleifo trasoje lenkia galingesnį OPC pirmtaką.
  • Pristatymas: pasaulinė premjera Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje rugsėjo mėn. viduryje.

Sportinių automobilių ekspertams: „Insignia GSi“ – esminis skirtumas

Riuselsheimas.  Aštresnių linijų, tikslesnis ir efektyvesnis. Naujasis „Opel Insignia GSi“ sportinis sedanas skirtas tiems, kas ieško išskirtinumo. Tai automobilis vairuotojams, kurie nori mėgautis vairavimu bet kokiame kelyje. Dinamiška važiuoklė, visų varomųjų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir suteikia saugumą, ir malonumą vairuoti. Nauja 8 laipsnių automatinė transmisija gali būti valdoma svirtele ant vairo – kaip lenktyniniame automobilyje, todėl vairavimas tampa itin dinamiškas.

Tipiškas naujos kartos „Insignia” derinys yra nedidelis automobilio svoris, žemas svorio centras ir 2,0 l variklis su turbina. Visa tai užtikrina gerą automobilio galios ir svorio santykį. Šios automobilio savybės nusipelno ir atitinkamo eksterjero įvaizdžio. Didelės chromuotos oro įsiurbimo angos priekyje ir tikslios formos galinis oro aptakas užtikrina galinės dalies prispaudimą prie kelio – vaizdas atitinka našumą. Odinės sportinės sėdynės (specialiai sukurtos „GSi“), oda aptrauktas sportinis vairas ir aliuminio pedalai – papildomi sportinio automobilio elementai.

„Opel“ tradicijos ir patirtis sportinių automobilių srityje turėjo įtakos kuriant itin efektyvų „Insignia“, todėl naujo „GSi“ dinamika skiriasi nuo manevringo „Insignia Grand Sport”. Modernaus sportinio automobilio talentas – tai puikus sukibimas su kelio danga ir tikslus valdymas, tikrai sužavės vidutinio dydžio sedanų gerbėjus.

„Naujas „Insignia GSi“  Nordschleife vienu Niurburgringo lenktynių trasos ratu pralenkė   žymiai galingesnę ankstesnės kartos „Insignia OPC“, – po automobilio bandymų pripažino  Volkeris Strycekis, „Cars & Motorsport“ vadovas. Viena to priežasčių tai, jog naujasis modelis net 160 kg lengvesnis nei „Insignia OPC 2,8 V6 Turbo“.

„Mažas svoris, ypač priekinės ašies, žemas svorio centras, tikslus valdymas, didelė galia, platus variklio sukimo momento diapazonas ir išskirtinė trauka, viso to derinys leidžia „GSi“ tapti greičiausiu“, – entuziastingai sako Strycekas. „Puikus efektyvumas. Aukščiausio lygio sukibimas su Nordschleife trasa užtikrina neprilygstamą malonumą vairuoti, ir ne tik šioje trasoje, bet ir bendro naudojimo keliais.“   

„Green Hell” trasoje: sudėtingiausia lenktynių trasa pasaulyje

Sportinių automobilių ekspertams: „Insignia GSi“ – esminis skirtumasPaskutinieji akcentai sportiniam „Insignia GSi” sutiekti būtent legendinėje Nordschleifo Niurburgringo trasoje. Aifelio kalnų keliais, Vokietijoje „Opel” bando savo naujuosius automobilius. „Opel” inžinieriai „GSi“ sukonstravo naują važiuoklę Niurburgringo trasoje, kurią tris kart „Formulė-1“ čempionu tapęs legendinis lenktynininkas Jackie Stewartas apibūdina kaip „Žaliasis pragaras“.  

Sumontuotos trumpesnės spyruoklės, todėl „GSi“ žemesnis 10 mm, specialūs sportiniai amortizatoriai visiškai sumažina kėbulo pasvirimus posūkiuose. Naujame modelyje pritaikyti galinga 4 stūmoklių „Brembo“ stabdžių sistema (345 skersmens stabdžių diskai), o vairo sistema taip pat pritaikyta atitinkamai. „Insignia GSi“ kaip standartinė įranga montuojama mechatroninė „Flex Ride“ važiuoklė. Ji užtikrina optimalų ir suderintą važiavimą; pritaiko amortizatorių darbą, o valdymo blokas sureguliuoja akceleratoriaus pedalą ir 8 laipsnių automatinės transmisijos pavarų perjungimo momentą. Vairuotojas gali rinktis „Standartinį”, „Kelionės” ir „Sportinį” važiavimo režimus. Priklausomai koks režimas pasirinktas, pritaikomas vairo ir kitų sistemų darbas. Išskirtinai „GSi” turi ir „Varžybų” režimą, kurį pasirinkti galima du kart spustelėjus „ESP” mygtuką ir mėgautis dar didesne trauka.  

Sportinė važiuoklė ir „Michelin Pilot Sport 4” padangos „apautos“ ant 20 colių ratlankių užtikrina gerą sukibimą su kelio danga. Visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento paskirstymo funkcija montuojama visuose modeliuose ir tai yra unikalu šiame segmente.

Sportinių automobilių ekspertams: „Insignia GSi“ – esminis skirtumasTradicinį galinį diferencialą pakeitė daugiadiskė sankaba, kuri užtikrina tikslesnį galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, priklausomai nuo esamų kelio sąlygų. „GSi“ puikiai susitvarko net ir pradėjus slysti priekiniams ratams. Kitaip tariant, „GSi“ įveiks bet kokius posūkius.

Sportiniame sedane montuojami efektyvūs ir našūs benzininiai varikliai su turbina. Galingas 2,0 l 191 kW/260 AG agregatas su turbina išvysto 400 Nm sukimo momentą (degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 11,2 l/100 km, užmiestyje 7,1 l/100 km, vidutinės 8,6 l/100 km;  197 g/km CO2). Keturių cilindrų variklis „poruojamas” su nauja 8 laipsnių automatine transmisija. Pavaras vairuotojas gali perjungti ir svirtelės pagalba ant vairo. Nors paravos perjungiamos automatiškai, vairuotojas važiuojant „Standartiniu” ar „Sportiniu” režimu, gali pasirinkti pavarų perjungimo momentą. Be galingo 2,0 l benzininio variklio su turbina, bus galima rinkti ir dyzelinį motorą.

Sportiškos savybės: naujos „Opel” sportinės sėdynės ir galinis oro aptakas

„GSi” sportiškos savybės dera prie sportiškos išvaizdos. „Opel“ sportinės sėdynės, kurios užtikrina sėdėjimo stabilumą posūkiuose ir komfortą ilgose kelionėse, tai tik pradžia. Aukščiausios klasės AGR sertifikuotos sėdynės (sveikų nugarų kampanija) yra idealios ir ergonominės. Kaip ir „Insignia Grand Sport” modelyje, jos turi ventiliavimo, šildymo, masažo funkcijas bei reguliuojamas šonines atramas. Aukštas sėdynės atlošas turi galvos atramą, o saugos diržai idealiai priglunda peties lygyje. Klientai gali rinktis iš dviejų odos apdailos derinių; kiekviena jų turi dekoratyvias „GSi“ emblemas. Logotipas puošia ir automobilio galą, kur sportišką išvaizdą pabrėžia oro aptakas, kurio dėka automobilis dar geriau priglunda prie kelio.

Du dujų išmetimo vamzdžiai su chromo spalvos antgaliais, o apačios apdaila, primenanti oro angas, taip pat chromuota.  Chromo spalvos oro padavimo angos yra ir šalia priekinių ratų arkų. Fanai taip pat įvertins ir išskirtinį interjerą: plokščią žemiau įmontuotą oda aptrauką vairą, aliuminio pedalus, juodą lubų apdailą – štai toks yra sportinio sedano stilius.

33-jų metų tradicijos: „GSi” modeliai

„Insignia GSi” pratęs ilgas „Opel” tradicijas kuriant sportinius „GSI“ automobilius. Pirmieji modeliai – „Manta GSi” ir „Kadett GSi” (115 AG nuo 1,8 l) pasirodė 1984 metais. Po keturių metų  pasirodė „2,0 l DOHC” 16 vožtuvų variklis, kuris buvo montuojamas į 2,0 l 150 AG „Kadett 2.0 GSi 16V”. Šį variklį gavo ir „Astra”, o 1993 m. buvo montuojamas alternatyvus 1,8 l 125 AG motoras „Astra GSi” modelyje. Skirtingų kartų „Corsa“ taip pat turėjo „GSi“ versiją, pradedant nuo 100 AG „Corsa A“ (1988 m.), tapęs klasika. Tokių „Corsa“ asortimentą užbaigia 2012 m. rugpjūtį pasirodęs „Corsa D“. Dabar naujas „Insignia GSi” debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte (spalio 14 – 24 dienomis), o užsakymai bus galimi nuo spalio vidurio.

į puslapio viršų