loading
  • Lengvesnis: 175 kg sveria mažiau už esamą modelį.
  • Ištobulintas: prisitaikoma sėdėjimo pozicija ir vairuotojui patogiai išdėstyti prietaisai.
  • Pasiruošęs: prisitaikanti „FlexRide“ važiuoklė, veikianti važiuojant bet kokiu režimu: „Standard“, „Sport“ ar „Tour“.
  • Individualus: prisitaikantis „Sport“ režimas ir besimokanti programinė įranga.
 Riuselsheimas. „Opel“ naujame „Insignia Grand Sports“ įdiegė viską, kas vidutinės klasės sedane užtikrintų dinamiškumą ir manevringumą. Naujokas lengvesnis net 175 kg, tai pagerino valdymą ir važiavimo efektyvumą. Sportiškos išvaizdos automobilis 29 mm žemesnis, ratų bazė ilgesnė 92 mm, o atstumas tarp ašių padidėjo 11 mm, todėl naujasis modelis tapo dar stabilesnis važiuojant didesniu greičiu. Patobulinta „FlexRide“ važiuoklė prisitaiko prie amortizatorių, vairo ir varomosios sistemos darbo automatiškai ar prie pasirinkto važiavimo režimo „Standard“, „Sport“ ir „Tour“. Visa tai buvo geriausia išbandyti legendinio Nordschleife žiedo Nürburgringo trasoje. Šioje ekstremalioje trasoje netrūksta staigių posūkių, kuriuos turi įveikti kiekvienas naujas „Opel“ modelis. Visa komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Andreaso Zipserio, Nürburgringo trasoje dalyvavo bandomuosiuose važiavimuose su dar užmaskuotu modeliu. 21 km trasoje buvo ieškoma atsakymo, kaip maksimaliai iki paskutinio procentinio punkto sureguliuoti automobilį.

„Tik patekus į automobilį galima pajausti, kad naujas „Insignia“ sukurtas nuo pat tuščio lapo. Viskas pritaikyta vairuotojui, todėl automobilį galima dar geriau jausti. „Insignia“ tapo manevringesnis net ir su tokiu pat montuojamu varikliu“, – sako A. Zipseris, pasiruošęs kitiems staigiems posūkiams trasoje.

 Vyriausiasis inžinierius pravažiuoja Nordschleife trasos atitvarus ir spustelėjęs 5 durų sedano akceleratorių lekia link „Brünnchen“ ir „Pflanzgarten“ ruožų, gerai žinomų automobilių sporto mėgėjams. „Opel“ flagmanas važiuoja išties greitai. A. Zipseris džiaugiasi tiksliai veikiančia į greitį reaguojančia vairo sistema ir vairuotojui puikiai pritaikyta aplinka. Vairuotojo sėdėjimo pozicija 3 cm žemesnė nei ankstesniame modelyje, centrinė konsolė ir prietaisų skydelis lengvai valdomi ir pasiekiami. Viskas suprojektuota kaip kėbulinių lenktynių automobilyje, tačiau dinamiškai važiuoti tinka ne tik Nürburgringo trasoje. Norėdamas dar didesnės dinamikos, vairuotojas turėtų rinktis „FlexRide“ važiuoklės „Sport“ režimą: amortizatoriai tampa standesni, vairo mechanizmas ir akceleratorius reaguoja dar tiksliau ir greičiau. Be to, ESP sistema pradeda veikti vėliau ir vairuotojui suteikia daugiau veiksmų laisvės. Su automatine transmisija važiuojant „Sport“ režimu aukštesnė pavara persijungia vėliau, todėl bet kuri „Insignia“ pritaikyta važiuoti dinamiškai.

Atsižvelgdamas į kelio sąlygas ar nuotaiką vairuotojas gali rinktis:

  • „Standard“: automobilio jutiklių užfiksuota informacija leidžia automatiškai pritaikyti geriausias važiavimo savybes.
  • „Tour“: komfortiško važiavimo važiuoklės nustatymai, leidžiantys mėgautis ilga kelione.
  • „Sport“: kėbulo pasvyrimai posūkiuose ir stabdymo metu sumažėja, vairo mechanizmas tampa dar tikslesnis. 

„FlexRide“ elektroninė važiuoklės valdymo sistema reguliuoja amortizatorius priklausomai nuo kelio sąlygų 500 kartų per sekundę, arba 30 tūkst. kartų per minutę. Vairuotojas važiavimo savybes gali pasitobulinti tiesiog paspausdamas „Sport“ mygtuką. Nauja važiavimo režimo valdymo programinė įranga – prisitaikančios važiuoklės pagrindas. Ji nuolat analizuoja gaunamą informaciją ir atpažįsta individualų važiavimo stilių. Atskiros sistemos prisitaiko prie bet kokių kelio sąlygų.

Pavyzdžiui, jei „Insignia“ vairuotojas ilgai važiavo „Standard“ režimu ir nusprendžia vingiuoto kelio posūkius įveikti su didesne jėga ir greičiu, programinė įranga tai atpažįsta kaip dinamišką važiavimą ir automatiškai nustato važiuoklės bei varomosios sistemos nustatymus kaip „Sport“.
į puslapio viršų