loading
  • Didžiulis atotrūkis: naujas „Astra“ sutriuškino savo konkurentus kompaktinėje klasėje.
  • Džiuginanti tradicija: skaičiuojant nuo 1976 m., naujas „Astra“ „Opel“ kompanijos kolekciją papildė jau 16-uoju „Golden Steering Wheel“ apdovanojimu.
  • Didelė šventė: Berlyne vykusioje apdovanojimų ceremonijoje dalyvavo „Opel Group“ vadovas K. Th. Neumannas ir rinkodaros vadovė  T. Müller. 


Riuselsheimas/Berlynas. Ir laimėtoju skelbiamas… „Opel Astra“! „Opel“  kompaktinės klasės nauja žvaigždė buvo pripažinta Berlyne vykusioje automobilių pasaulio Oskarų ceremonijoje ir pelnė prestižinį „Golden Steering Wheel“ apdovanojimą. Vos prieš mėnesį prekybos atstovybes pasiekęs modelis nuo pat pirmų žingsnių demonstruoja sėkmę ir skina laurus. „Axel-Springer-Haus“ bokšte vykusioje ceremonijoje dalyvavo „Opel Group“ vadovas Dr. Kalr-Thomas Neumannas ir rinkodaros vadovė Tina Müller. Jie apdovanojimą atsiėmė tiesiai iš automobilių tema rašančių leidinių redaktorių Marion Horn („Bild am Sonntag“) ir Bernardo Wielando („Auto Bild“) rankų. „Golden Steering Wheel“ apdovanojimo laimėtoją renka abu leidiniai.

 

 Žiuri komisija, kurią sudaro skaitytojai, ekspertai ir įžymūs žmonės, tokie kaip legendinis lenktynininkas Walteris Röhrlis, atliko išsamius bandymus ir išrinko geriausius šių metų debiutantus. „Tai svarbiausias apdovanojimas už geriausią kada nors sukurtą „Opel“ modelį! Ir patį svarbiausią automobilį mūsų produktų gamoje. Mes be galo didžiuojamės „Golden Steering Wheel“ apdovanojimu. Jis įrodo, kad visos mūsų pastangos nenuėjo veltui. Naujojo „Astra“ modelio sinonimai galėtų būti lengvumas, pažangūs varikliai, talpumas, prestižinei klasei būdinga prabanga ir neabejotina kokybė“, - ceremonijos metu teigė Dr. K.Th. Neumannas.

 

„Mūsų naujas „Astra“ demonstruoja aukštą lygį. Mes jau gavome 40 tūkst. šio modelio užsakymų. Ir dabar laimėjome šį ypatingą prizą. Mums visiems jis labai malonus. „Opel“ vardas vėl tapo reikšmingas, o jį į šlovę veda būtent naujas „Astra“, – pridūrė kompanijos rinkodaros vadovė Tina Müller.

 

 „Opel“ ir „Golden Steering Wheel“: visi laimėtojai iš Riuselsheimo

 

Šiemet pelnytas „Golden Steering Wheel“ įvertinimas toli gražu nėra pirmas ir vienintelis toks apdovanojimas „Opel“ istorijoje. Pirmasis „Auksinis vairas“ kompanijos atstovams buvo įteiktas dar 1978 m.  – praėjus dvejiems metams nuo šių apdovanojimų įsteigimo.  Šiuo garbingu prizu tuomet buvo įvertintas „Opel Senator A“ modelis. „Opel“ savo kolekcijoje iš viso turi net 16 „Golden Steering Wheel“ apdovanojimų.

 


 1978 m.: pirmasis „auksinis vairas“ atiteko „Opel Senator A“

1978 m. kompanija su žaibu ant variklio dangčio gavo savo pirmąjį „Golden Steering Wheel“ apdovanojimą už „Senator“ modelį. 1977 m. rugsėjį pristatytas „Senator“ modelis buvo legendinių „Kapitän”, „Admiral“ ir „Diplomat“ modelių įpėdinis ir tikra „Opel“ pažiba iki pat savo gamybos pabaigos (1993 m.). 1978 metais „Senator“ pirkėjai galėjo rinktis iš trijų variklių: 2,8 l 103 kW/140 AG, 3,0 l 110 kW/150 AG ir galingiausio – 3,0 l variklio, pasižyminčio net 132 kW/180 AG galia.

 

 1979 m.: „Opel Kadett D“ – apdovanojimo nusipelniusi erdvė


 Praėjus vos metams „Opel“ pakartojo savo sėkmę. 1979 m. pagamintas „Kadett D“ buvo pirmasis „Opel“ priekiniais ratais varomas kompaktinės klasės automobilis. Būtent jis buvo įvertintas „auksiniu vairu“. Dėl skersai montuojamų variklių ir priekinių varančiųjų ratų konstrukcijos, jis savo keleiviams galėjo pasiūlyti itin didelę erdvę salone. Ir visai nesvarbu, kad jis buvo net 126 mm trumpesnis už savo pirmtaką. Be to, „Kadett“ rinkai pristatė naujus variklius, kurių skirstymo velenas yra viršuje. 

 

Keturių cilindrų 1,3 litrų OHC variklis pasižymėjo 44 kW/60 AG arba 55 kW/75 AG galia. Be erdvią, net 1425 l talpos bagažinę turinčio universalo „Opel“ savo pirkėjams pristatė ir dvi „karštesnes“ modelio versijas. 1983 m. pasirodė sportiškas „Kadett GTE“ modelis, kuris su savo 1,8 l keturių cilindrų 115 AG varikliu galėjo įsibėgėti iki maksimalaus net 187 km/h greičio.


 1981 m.: „Opel Ascona C“ – šaunusis trejetas 

1981 metais atėjo eilė „Opel Ascona C“ modeliui rinkti apdovanojimus Riuselsheime įsikūrusiam automobilių gamintojui. Tai pirmasis „Opel“ vidutinės klasės priekiniais ratais varomas modelis, kuris buvo siūlomas pirkėjams unikaliu „notchback“ arba universalo kėbulais. „Ascona C“ pirkėjai galėjo rinktis 1,3 l arba 1,6 l benzininį arba 1,6 l dyzelinį variklį.

 

 1982 m. „Opel Corsa“: mažas, bet įtakingas


 Praėjo tik dvylika mėnesių nuo iškovoto eilinio „Auksinio vairo“ apdovanojimo, o „Opel“ su trenksmu nusišlavė ir dar vieną „Golden Steering Wheel“ statulėlę. Šįkart buvo įvertintas „Corsa A“ modelis. Tai buvo pirmasis „Opel“ sukurtas mažas automobilis – jo ilgis siekė vos 3,62 m. Mažoji „Corsa A“ pasižymėjo lenktyniniams automobiliams būdingomis plačiomis ratų arkomis ir rekordiškai mažu oro pasipriešinimo koeficientu – 0.36. Žinoma, šio modelio pasididžiavimas buvo 72 kW/98 AG galia pasižyminti sportiška „Corsa GSi“ versija.

 

1985 m. šeimą, kurią sudarė hečbekas ir „notchback“ tipo kėbulas, papildė populiarusis penkerių durų modelis. „Corsa A“ tapo vienu perkamiausių modelių. Jų buvo pagaminta net 3,1 mln.

 

1984 m. „Opel Kadett E“ - dar vienas kompaktinės klasės laimėtojas


 Praėjus penkeriems metams nuo pirmojo „Golden Steering Wheel“ laimėjimo, „Kadett“ vėl užkopė į šlovės viršūnę. Tai pavyko padaryti naujos kartos „Kadett“ modeliui. Antrasis priekiniais ratais varomas nuo 1984 iki 1991 m. gamintas „Kadett“ tapo absoliučiu lyderiu ir 1984 m. taip pat pelnė Europos „Car of the Year“ metų automobilio apdovanojimą. Maža to, „Kadett“ pasidabino ir aerodinamikos čempiono karūna – tai buvo aptakiausias visų laikų kompaktinės klasės automobilis, turėjęs vos 0,32 oro pasipriešinimo koeficientą. Iš viso buvo parduota net 3 779 289 vnt. šių modelių.

 1987 m. „Opel Senator B“ – stabilus ir patikimas


 „Opel Senator B“ taip pat pavyko pakartoti savo pirmtako sėkmę. Galiniais ratais varomo „Opel Omega“ pagrindu sukurtas prabangusis modelis turėjo šešių cilindrų variklius, kurių lyderis neabejotinai buvo 3,0 l variklis, išvystantis 115 kW/156 AG galią. Ant variklio bloko viršaus galėjote ant briaunos pastatyti monetą ir būti tikri, kad ji varikliui veikiant tikrai nenukris. Vėliau 6 cilindrų 4 vožtuvų cilindrui variklio versiją  pakeitė „Dual-Ram“ kintamo tūrio įsiurbimo sistema ir buvo pristatytas gerokai galingesnis 150 kW/204 AG variklis.

 

 1990 m. „Opel Calibra“: pavydėtinai atletiškas


 Tikram čempionui – už jį patį kalbantis apdovanojimas. Tai nutiko 1990 m. kraują kaitinančiam kupė, kurio oro pasipriešinimo koeficientas tesiekė vos 0,26! „Calibra“ pirkėjai galėjo riktis galingus variklius, kurių galia siekė nuo 85 kW/115 AG iki 150 kW/204 AG. „Opel Calibra Turbo“ su visų varančiųjų ratų pavara 100 km/h greitį pasiekdavo vos per 6,8 s. Šis rezultatas atrodė tarsi vyšnia ant gomurį glostančio torto. V6 variklis, pasižymintis 125 kW/170 AG galia vainikavo ilgą šio modelio nuopelnų sąrašą.

 

 1994 m. „Opel Omega B“: dideliam automobiliui – didelis apdovanojimas


 Antros kartos „Omega“ komisijos nariams paliko neišdildomą įspūdį. Dinamiškas dizainas, didelė erdvė, nauji V6 varikliai su lietomis cilindrų galvutėmis ir 155 kW/210 AG galia tiesiog užbūrė apdovanojimų komisiją. Nauja saugos oro pagalvių sistema užtikrino aukštą saugumo lygį tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Universalo versija dėl savo milžiniškos erdvės pakerėjo šeimų ir smulkių verslininkų širdis, o „notchback“ kėbulus turintys modeliai tapo populiariu verslo klasės automobiliu.

 

1995 m. „Opel Vectra B“: veidrodėli, veidrodėli…


 Įsimintinas „Opel Vectra“ bruožas yra aerodinamiško dizaino šoniniai veidrodėliai, kurie sukuria tobulą automobilio priekio dizaino harmoniją. Šiam modeliui „Golden Steering Wheel“ komisija taip pat negalėjo atsispirti. Laimėti apdovanojimą „Vectra“ modeliui padėjo taupūs benzininiai varikliai, kurių darbinis tūris siekia nuo 1,6 iki 2,6 l (nuo 55 kW/75 AG iki 125 kW/170 AG). Drauge su šiuo modeliu debiutavo ir pavyzdingomis degalų sąnaudomis pasižymintys dyzeliniai 1,7 - 2,2 l varikliai.

 

 1999 m. „Opel Zafira A“: unikali transformacija

Kas sukūrė šį populiarumo karalių? Taip, tai „Opel“! Tai kompaktiškas septynvietis vienatūris, kuris, nulenkus galines sėdynes, vos per 15 sekundžių virsta erdviu transporteriu, galinčiu pasiūlyti iki 1700 l talpos bagažinę. Ši, „Flex7“ formulė nepaliko šansų „Zafira“ konkurentams „Golden Steering Wheel“ 1999 m. apdovanojimuose. Konkurso komisiją sužavėjo sumanios salono transformacijos galimybės, didelė erdvė ir nepakartojama automobilio dinamika.

 

 2002 m. „Opel Vectra C“: elektronikos meistras

Trečiosios kartos „Vectra“ sėkmingai apgynė savo pirmtako iškovotą titulą ir dar kartą laimėjo auksą. Naujasis, vidutinei klasei priklausantis modelis įžengė į elektronikos erą. Jis pasižymėjo per CAN („Controller Area Network“) tinklą jungiamomis elektronikos sistemomis ir turėjo elektroninį vairo stiprintuvą. 

 

Variklių gamoje buvo galima rasti 1,6 - 3,2 l variklius, kurių galia svyravo nuo 74 kW/100 AG iki 206 kW/280 AG. 2004 m. „Opel“ pasirūpino, kad „Vectra“ modelis turėtų „IDS Plus Active“ pakabą su CDC („Continuous Damping Control“) amortizatorių standumo reguliavimo sistema, kuri prisitaiko prie kelio sąlygų ir vairavimo stiliaus.


2005 m. „Opel Zafira B“: auksas dar kartą


 Iš savo pirmtako paveldėjusi „Flex7“ sėdynių transformavimo sistemą antros kartos „Zafira“ dar kartą įrodė, kad yra verta aukso. Kai tik pasirodė 177 kW/240 AG galia pasižyminti OPC versija,  šis modelis buvo nominuotas greičiausio vienatūrio planetoje titului. Legendinę Niurburgringo trasą jis įveikė per 8:54:38 min. Po variklio dangčiu pasislėpę 240 „arklių“ bei puikios valdymo savybės „Golden Steering Wheel“ teisėjams tiesiog neleido likti abejingais.

 

2009 m. „Opel Astra J“ – geriausias kompaktinėje klasėje


 2009 metais „Astra J“ žengė savo pirmtakų - erdviojo „Kadett D“ ir aerodinamikos žvaigždės „Kadett E“ - pramintais takeliais ir laimėjo trečiąjį „Golden Steering Wheel“ kompaktinės klasės titulą. Ši „Astra“ buvo kuriama vadovaujantis nauja dizaino filosofija, pavadinta „Sculptural artistry meets German precision“ (meniškumo ir vokiško tikslumo derinys). Be to, „Astra J“ jau galėjo pasigirti moderniomis vairuotojo pagalbos sistemomis, tokiomis kaip „Opel Eye“ ir AFL. Adaptyvioji amortizatorių technologija „FlexRide“ leido automobiliui prisitaikyti prie bet kokios situacijos kelyje.

 

2010 m. „Opel Meriva B“: išmani, kompaktiška, auksinė


 Mažoji „Zafira“ sesutė „Meriva“ įrodė „Opel“ sukauptą patirtį kurti kokybiškus vienatūrius. Šis modelis taip pat buvo įvertintas „Auksinio vairo“ apdovanojimu. Teisėjams lemiamą smūgį trinktelėjo „FlexSpace“ galinių sėdynių nulenkimo sistema ir unikali galinių šoninių durelių atidarymo sistema. Dėl „FlexDoors“ sistemos yra patogu pasiekti gale sėdinčius mažus vaikus, o aukštaūgiams nekyla problemų įlipti vidun. Varikliai teisėjus sužavėjo savo taupumu ir galia. Jų gamą sudarė varikliai nuo 55 kW/75 AG iki 103 kW/140 AG.

 

2012 m. „Opel Zafira Tourer“: poilsis ant ratų


 „Opel“ inžinieriai populiariajam „Zafira“ modeliui ilgai neleido būti vienišam ir sukūrė jam partnerį – „Zafira Tourer“ modelį. Jis taip pat neliko nepastebėtas budrios „Golden Steering Wheel“ komisijos. Šis modelis žavėjo ne tik lanksčiais interjero sprendimais, bet ir nepakartojamu komfortu, kurį suteikia panoraminis stogas bei moderniosios technologijos, tokios kaip apie galimą kliūtį priekyje įspėjanti „Forward Collision Alert“ sistema. Naujas taupus 2,0 l  CDTI 121 kW/165 AG dyzelinis variklis pasižymėjo ypatinga ištverme ilgose kelionėse.

 

1,6 l CNG turbo „ecoFLEX“ (110 kW/150 AG) variklis net trejus metus iš eilės šiam modeliui padėjo pelnyti ekologiškiausio vienatūrio vardą.


2015 m. „Opel Astra K“: kvantinis šuolis


 Laimėtoja skelbiama naujas „Astra“! Jos kertiniai akmenys – lengva ir tvirta kėbulo architektūra, moderniausi varikliai, naujausios ryšio sistemos bei pagalbos sistema „ OnStar“. Naujas „Astra“ taip pat nepamynė savo pirmtakų tradicijų savo klasės segmente pristatyti prabangesniems automobiliams būdingas funkcijas ir ši taktika jai padėjo iškovoti „Auksinio vairo“ titulą.
į puslapio viršų