loading
  • Patogesnis automobilio valdymas: naujos kartos „Opel Eye“ demonstruoja naują saugumo lygį.
  • Visuomet budri: „Collision Mitigation Braking“ susidūrimo prevencijos sistema ir apie išvažiavimą iš eismo juostos įspėjanti „Lane Keep Assist“ sistema.
  • Perspėjančios sistemos: priekinio susidūrimo įspėjimo sistema ir  nematomos kliūties šone „Side Blind Spot Alert“ įspėjimo sistema.
  • Saugios kelionės sistemos: „Traffic Sing Assist“, „Headway Alert“ ir „Following Distance Indicator“.
  • Nepakartojamas komfortas: naujausios kartos ergonomiškos sėdynės su masažo funkcija.
  • Trijų dalių saugos oro pagalvių komplektas: priekinės, krūtinės - dubens šoninės oro pagalvės bei saugos oro užuolaidos. 


 

 Riuselsheimas. Rugsėjo 17-27 d. vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis naujas „Opel Astra“ yra ne tik lengvesnė ir dinamiškesnė už savo pirmtakus. Ji gali pasigirti naujausiomis vairuotojo pagalbos ir komforto sistemomis, kurios, nepaisant to, ilga ar trumpa kelionė laukia, gali užtikrinti aukščiausią patogumo ir saugumo lygį. Daugelis sistemų yra visiška naujovė kompaktinės klasės segmente arba švenčia savo debiutą kartu su naujuoju „Astra“ modeliu. Naujausios kartos „Opel Eye“ sistema, „Collision Mitigation Braking“ sistema ir modernizuota, ypatingu ergonomika pasižyminti sėdynių konstrukcija – tai tik keletas privalumų, kurių gali tikėtis naujojo „Astra“ pirkėjai.

 

„Kelios „Kadett“ ir „Astra“ kartos perėmė aukštesnės klasės modeliams būdingas moderniausias technologijas. Kiekviena karta viršun kėlė saugumo, komforto ir efektyvumo lygio karteles. Norėjau, kad naujoji „Astra“ sektų šią tendenciją. Ir ji tai padarė. Mūsų inžinieriai dėjo daug pastangų kuriant naujas, aktyvų saugumą gerinančias sistemas. Daug dėmesio buvo skirta ir geriausių šioje klasėje sėdynių tobulinimui“, - sakė „Opel Group“ vadovas Dr. Karlas-Thomas Neumannas.

 

Naujoji „Opel Eye“ priekinė kamera ir saugios kelionės sistemos


Kartu su naujuoju „Astra“ modeliu Frankfurto automobilių parodoje debiutuos ir naujausios kartos „Opel Eye“ priekinė vaizdo kamera. Didesne vaizdo apdorojimo galia ir platesniu objektų aptikimo diapazonu pasižyminti sistema papildomos informacijos gaus ir iš kitų šaltinių. Iš „Navi 900 IntelliLink“ navigacinės sistemos gautus duomenis ji sulygins savo užfiksuotais rodmenimis. Tokia sistemų darna leis vairuotojui pateikti kur kas tikslesnę informaciją.

 

„Traffic Sign Assist“ taip pat yra pažangesnė. Ypatingu tikslumu galinti pasigirti sistema atpažįsta ir parodo apvaliuosius bei stačiakampius (pvz. greitkelio) kelio ženklus arba ženkluose užfiksuotus greičio apribojimus. Daugialypė atpažinimo technologija praplečia ženklų (pvz. LED) atpažinimo ribas.

 

Demonstruodama visišką naujovę kompaktinės klasės segmente,  „Traffic Sign Assist“ sistema nuolatos tikrina priekinės kameros ir navigacinės sistemos duomenis. Likus aštuonioms sekundėms iki kelio tipo pasikeitimo (pavyzdžiui, išvažiuojant iš miesto arba įvažiuojant į miesto zoną), sistema parodo numanomus greičio apribojimus, o vos tik įvažiavus pateikia tikslius, toje šalyje numatytus greičio limitus. Greičio apribojimų duomenys yra pateikiami ekrane tarp spidometro ir tachometro, taip sumažinant greičio viršijimo tikimybę.

 

 

Baudos už saugios distancijos nesilaikymą padės išvengti „Following Distance Indicating“ funkcija, kurią vairuotojai gali aktyvuoti centriniame ekrane. Naudodamasi priekine kamera ši sistema apskaičiuoja atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės. Duomenys pateikiami sekundžių tikslumu. Tai labai svarbi informacija, atitinkanti daugelio Europos šalių kelių eismo taisykles, kuriose atstumas iki transporto priemonės matuojamos ne atstumo, o laiko matais. Stilizuotas žalias automobilis simbolizuota priešais važiuojančią transporto priemonę. Jeigu atstumas iki jos tampa per mažas, „Headway Alert“ automatiškai aktyvuojasi ir žaliasis automobilis nusidažo oranžine spalva.



 

Aktyvų saugumą žymiai padidina „Opel Eye“ sistema, kuri naujame „Astra“ modelyje informacija dalinsis ne tik su „Opel Eye“ priekine vaizdo kamera bei „Lane Departure Warning“ sistema, bet ir nauja „Lane Keep Assist“ funkcija. Ji ne tik atpažins kelio ženklinimo linijas, bet ir švelniai pasuks vairą, jei vairuotojas nukryps nuo savo eismo juostos.

 

„Opel Eye“ priekinę vaizdo kamerą turinti naujoji „Astra“ taip pat siūlo „Forward Collision Alert“ (FCA) sistemą su „Collision Mitigation Braking“ funkcija. FCA sistema padeda vairuotojui išvengti arba sušvelninti susidūrimą su priešais važiuojančia transporto priemone. Jeigu vairuotojas privažiuoja per arti kito automobilio, sistema apie tai įspėja garsiniu signalu, specialiais ženklais prietaisų skydelyje ir ant priekinio stiklo įrengtoje LED projekcijoje.

 

Ant vairo esančioje FCA reguliavimo konsolėje vairuotojas pats gali nustatyti saugios distancijos iki aptinkamų objektų atstumą, pasirinkdamas „near“, „mid“ arba „far“ rodmenis. Šiai sistemai nuo šiol priklauso „Integrated Brake Assist“ ir „Autonomous Emergency Braking“ funkcijos. Jeigu sistema užfiksuoja, kad po įspėjimo stabdymo jėgos nepakanka arba vairuotojas nestabdo automobilio, ji gali savarankiškai padidinti stabdymo galią („Integrated Brake Assist“) arba automatiškai stabdyti transporto priemonę („Autonomous Emergency Braking“). Taigi, vairuotojas ir keleiviai yra apsaugomi nuo susidūrimo arba sušvelninamos avarijos pasekmės. Sistema veikia važiuojant 8-80 km/h greičiu. Jeigu greitis yra mažesnis negu 40 km/h, sistema tiesiog stabdo automobilį. „Opel“ inicijuoti moksliniai tyrimai parodė, kad atspindintys LED šviesos diodai ant priekinio stiklo leidžia 250 milisekudžių padidinti vairuotojo reakcijos laiką ir automobilio greitį sumažinti 10-20 km/h.

 

Naujoji „Astra“ yra pirmasis kompaktinės klasės automobilis, galintis pasiūlyti mono kamerą. Dar daugiau – tai pirmasis „Opel“ automobilis, turintis stabdymą reguliuojančias sistemas, kurios informaciją gauna būtent iš vaizdo kameros.

 

Apdovanojimą pelniusi „Side Blind Spot Alert“ sistema įspėja apie nematomas grėsmes


Apdovanojimą pelniusi „Side Blind Spot Alert“ sistema rūpinasi tiek naujojo „Astra“ vairuotojo, tiek kitų eismo dalyvių saugumu. Ši sistema įspėja vairuotojus apie nematomas grėsmes. Rikiuojantis į kitą eismo juostą ar įveikiant posūkius kiti eismo dalyviai gali tiesiog „pradingti“ nematomoje zonoje. Važiuojant 11-140 km/h greičiu, ultragarsiniai jutikliai nuolatos plačiu spinduliu skanuoja aplink transporto priemonę esančią zoną. Jeigu elektronika užfiksuoja nematomą kliūtį, šoniniame veidrodėlyje vairuotojas pamato specialų įspėjamąjį geltonos spalvos ženklą. Įjungus posūkio signalą, pradeda mirkčioti optiniai LED diodai, kuomet jutikliai nustato toje pusėje esantį objektą. Šio signalo neįmanoma nepastebėti, net jeigu šviečia saulė. „Opel“ sukurta „Side Blind Spot Alert“ sistema laimėjo „Euro NCAP“ apdovanojimą už saugumo technologijų pažangą.

 

Pažangi  „Park Assist“ sistema ir „Rear View“ galinio vaizdo kamera


Nerūpestingesnis ir gerokai patogesnis vairavimas. Toks yra pažangios „Park Assist“ sistemos, priekyje ir gale turinčios ultragarsinius jutiklius, tikslas. „Park Assist“ aktyvuojasi, kai automobilio greitis yra mažesnis nei 11 km/h. Ji automatiškai įspėja vairuotoją apie greta esančius objektus.

 

Vairuotojai ekrane perspėjami apie nematomą kliūtį, įskaitant atstumą iki objekto ir jo padėtį (priekyje, gale, centre, dešinėje). Be to, atstumui matuoti taikomas akustinis metodas. Naujos kartos „Advanced Park Assist“ identifikuoja automobiliui tinkamas pastatyti vietas ir automatiškai stato jį vairuotojui net neprisiliečiant prie vairo.  Ultragarso jutikliais pagrįsta sistema matuoja paralelines ir statmenas stovėjimo vietas, skaičiuoja automobilio judėjimo trajektoriją ir pastato „Astra“ į pasirinktą vietą. Vairuotojas tiesiog kontroliuoja greitį, stabdymą ir perjungia pavaras.

 

Ypatingai nemėgstantys manevruoti ankštose kiemų aikštelėse už papildomą kainą (nuo 295 EUR) gali savo „Park Assist“ sistemą papildyti „Rear View“ galinio vaizdo kamera. Virš galinio valstybinio numerio sumontuota kamera į informacinį ekraną perkelia vaizdą už automobilio. Ekranas įsijungia įjungus atbulinės eigos pavarą ir išsijungia po 10 sekundžių, kai automobilis judėdamas į priekį pasiekia 7 km/h greitį. Ypatingas „Opel“ „Rear View Camera“ sistemos bruožas – ant ekrano rodoma menama automobilio trajektorija, kurią kompiuteris apskaičiuoja atsižvelgiant į vairo pasukimo kampą ir automobilio greitį.

 

Pasyvaus saugumo idėja – visapusiškumas


Naujos „Astra” ilgą aktyvios saugos priemonių ir vairuotojo pagalbinių sistemų sąrašą papildo plati pasyvaus saugumo sistemų gama.  Šių sistemų koncepcijos esmė – saugios konstrukcijos kėbulas, pagamintas iš itin tvirto plieno ir sukonstruotas taip, kad kuo mažiau besideformuodamas, užtikrintų daugiau erdvės keleiviams nelaimės atveju. Kėbulo priekyje, gale bei šonuose montuojamos smūgio energiją absorbuojančios zonos apsaugančios kėbulą ir leidžiančios kontroliuoti deformaciją.

 

Be to, „Astra“ inžinieriai įgyvendino trijų dalių standartiškai montuojamų saugos oro pagalvių sistemą vairuotojui ir priekiniam keleiviui apsaugoti. Ją sudaro priekinės oro pagalvės, krūtinės–dubens srities šoninės bei viso pločio šoninės oro pagalvės, kurios apsaugo ne tik priekyje, bet ir gale sėdinčius. 

 

Su pažangiomis priekinės dalies saugos sistemomis, tokiomis kaip prie kėbulo primontuotu saugos diržo įtraukimo įtaisu su apkrovos ribotuvu, prie sėdynės primontuotu juosmens diržu ir sėdynėse integruota dubens srities atrama, „Astra“ keleiviams bus užtikrinta maksimali apsauga ir minimali traumų galimybė. 

 

Išsiskiriančios, sertifikuotos aukščiausios klasės ergonominės sėdynės


Be aktyvių ir pasyvių saugos sistemų, naują „Opel Astra” bus galima rinktis su komfortą užtikrinančiomis priemonėmis, kurių siūloma visa gausybė, be to, ir tai užtikrins saugumą, pavyzdžiui AGR (sveikų nugarų organizacija) sertifikuotos aukščiausios kokybės sėdynės.

 

Ilgose kelionėse nugara nepavargs, bus užtikrintas komfortas, o „Opel” tęsdamas tradicijas,  modernias, nugarai draugiškas sėdynes siūlo už patrauklią kainą. Sėdynes galima reguliuoti nustatant 18 skirtingų padėčių, jos turi šonines prilaikančias atramas ir nuo šiol jas bus galima rinktis su papildomai užsakomomis ventiliavimo, masažo, atminties funkcijomis, kas yra unikalu kompaktinių automobilių klasėje.

 

Gale sėdintys keleiviai taip pat galės mėgautis didesne prabanga ir didesne erdve kojoms, o šildomas galines šonines sėdynes galima bus užsisakyti papildomai. „Astra“ klientai galės save palepinti užsisakydami prabangias sėdynes už patrauklią kainą – AGR vairuotojo sėdynė kainuos nuo 390 eurų.

 

Lengvesnis: vien tik sėdynė lengvesnė net 10 kg


Projektuojant „Astra” interjerą kruopštus darbas truko net penkerius metus. Daugiau nei 100 darbuotojų ir ekspertų iš įvairių departamentų bei skyrių projektuojančių sėdynes, didžiausią dėmesį sutelkė į erdvių, bet negriozdiškų sėdynių kūrimą. Tai buvo nemenka užduotis, nes sėdynės yra vienos iš didžiausių automobilio dalių. Sėdynių gamybos kaštai sudaro apie 10 proc. viso naujo automobilio gamybos kainos.  Be to, sėdynės lemia ir bendrą automobilio svorį. Todėl inžinieriai turėjo itin kruopščiai išnagrinėti „Astra” sėdynių atskirus elementus, prieš pradedant jų gamybą. Tam kad gale sėdintiems keleiviams pavyktų pasiūlyti 35 mm daugiau erdvės kojoms, priekinių sėdynių atlošai tapo kompaktiškesni. Itin modernūs skaičiavimo metodai leido tai pasiekti, o sėdynių svorį pavyko sumažinti naudojant lengvesnę poliuretano medžiagą bei rėmo konstrukciją iš stipraus, tačiau lengvo plieno. Rezultatas – 10 kg lengvesnės sėdynės nei ankstesniame modelyje. Tačiau ne tik vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės pasižymi šiomis savybėmis. „Astra“ modelyje gale taip pat montuojamos lengvesnės ir kompaktiškesnės sėdynės, jų kontūrai buvo optimizuoti, o sėdimoji dalis įgavo didesnį pakrypimo kampą.

 

Nepriklausomi nugaros ligų specialistai suteikė AGR sertifikatą ergonominėms sėdynėms


„Opel” sėdynių projektuotojai optimizavo sėdynių poziciją „Astra“ salone maksimaliam komfortui, nepamiršdami ir aukštesnio ūgio vairuotojų, mėgstančių sportinį vairavimo stilių. Reguliavimo funkcija leidžianti sėdynę pakelti net 65 mm, leis patogiai jaustis ir neaukštam vairuotojui, o toks reguliuojamas aukštis yra didžiausias segmente. Su papildoma, aukštos kokybės ergonominių sėdynių atminties funkcija, vieno mygtuko paspaudimu individualią sėdynės poziciją galima išsaugoti. Tokia funkcija nepakeičiama įmonės automobilyje, kuomet „Opel Astra“ naudojasi keletas darbuotojų.

 

Papildomai užsakomose ergonominėse sėdynėse standartiškai montuojama keturiomis padėtimis reguliuojama elektropniaumatinė nugaros atrama (į priekį, atgal, aukštyn ir žemyn), reguliuojamas sėdimos dalies aukštis bei ilgis, o pati sėdynė prisitaiko prie žmogaus sėdėsenos ir nugaros išlinkimų. Aukštos kokybės ergonominės sėdynės  taip pat turi elektropniaumatinį reguliatorių leidžiantį susiaurinti ar paplatinti sėdynės atlošą. Visi šie ergonomikos elementai lėmė, nepriklausomos įvairių sričių gydytojų ir ekspertų asociacijos AGR, „Astra“ priekinių sėdynių pripažinimą bei sertifikavimą.

 

Sveikatai: masažas, ventiliacija, šildymas


Sėdynės ne tik leis saugiai išlikti savo vietoje kelionės metu, tačiau ir šildys ar vėsins esant tam tikroms sąlygoms. Naujojo „Astra“ sėdynės turi pasyvią „klimato kontrolę“ pralaidžių orui medžiagų ir perforuoto poliuretano dėka. Tai sukuria mikroklimatą, užtikrina vėdinimąsi. Naujojo „Astra“ aukščiausios kokybės sėdynės gali palaikyti šilumą bei vėsinti. Įmontuoti maži ventiliatoriai išsklaido orą ir drėgmę sėdint. Integruota šildymo sistema leis žiemą vairuotojui, priekiniam keleiviui ir gale ant šoninių sėdynių sėdintiems keleiviams mėgautis malonia šiluma. Tiems, kas svajoja savo automobilį ilgose kelionėse paversti mobiliu sveikatingumo centru, mygtuko paspaudimu gali mėgautis nugaros masažu ir kelionės tikslą pasiekti atsipalaidavusiems, be galvos ar kaklo skausmo.

 

Su tokia plačia pasyvaus ir aktyvaus saugumo sistemų gama, gausia komforto įranga, naujasis „Astra” įgyvendina „Opel“ filosofiją – skatinti inovacijų plėtrą rinkoje, kurios kuo didesnei auditorijai leis jaustis saugiai bei maloniai keliaujant. 

į puslapio viršų