loading
  • Penktos kartos ir geriausiai parduodamas:  iki šios dienos pagaminta daugiau nei 13 mln. „Corsų“.
  • Penki sėkmės istorijos etapai: nuo „Corsa A“ iki esamo modelio.

750 tūkst. užsakymų: dabartinio „Opel Corsa“ sėkmės istorija tęsiasiRiuselsheimas. Dinamiškas, praktiškas, stilingas ir labai populiarus: penktos kartos „Corsa“ yra vienas iš geriausiai perkamų „Opel“ modelių. Dabartinės kartos „Corsa“ rinkoje pasirodė 2014 m. pabaigoje ir iki šiol sulaukė 750 tūkst. užsakymų. Stilingas universalus automobilis tęsia sėkmės istoriją, kuri prasidėjo su pirmąja „Corsa“ dar 1982 m. Nuo to laiko iki šių dienų buvo pagaminta net 13 mln. automobilių „Corsa“.

„Mūsų „Corsa“ yra vienas reikšmingiausių modelių Europoje, o jo pardavimai sudaro ketvirtadalį visų „Opel“ pardavimų. Priklausomai nuo versijos tai idealus automobilis vienišiams, poroms ir, žinoma, visai šeimai“, – sako Peteris Küspertas, „Opel/Vauxhall“ pardavimo ir techninės priežiūros viceprezidentas.

„Corsa“ ne tik pelnė klientų simpatijas, bet ir per pastaruosius metus iškovojo daug įvairių apdovanojimų, tokių kaip mažo dydžio 2016 m. automobilis Airijoje (Small Car of the Year 2016), ekonomiškiausias 2016 m. automobilis Latvijoje (Eco Car of the Year 2016), praktiškiausias (Most Sensible Car 2015) ir vertingiausias (Value Champion 2015) automobilis Vokietijoje, o AUTOBEST konkurse pelnė geriausiai perkamo automobilio Europoje 2015 m. titulą (Best Buy Car of Europe for 2015).

750 tūkst. užsakymų: dabartinio „Opel Corsa“ sėkmės istorija tęsiasiSėkmei yra rimtų priežasčių: „Corsa“ sujungia mielą, stilingą atmosferą ir vairavimo malonumą, kurį užtikrina modernios technologijos, dažnesnės aukštesnės klasės modeliuose. Geriausiai parduodamas mažas automobilis ne tik spinduliuoja „Opel“ dizaino filosofija „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“ – jame tai pat įdiegtos komfortą užtikrinančios modernios vairuotojo pagalbinės sistemos: „OnStar“ ir „IntelliLink“.

Taip pat žavi galingų ir efektyvių benzininių, turbodyzelinių ir LPG variklių asortimentas. Be to, kainos ir kokybės santykis tikrai puikus. Trejų durų sportiškos „Corsos“ su 51 kW/70 AG 1,2 l benzininiu varikliu (degalų sąnaudos pagal NEDC: mieste 6,7–6,6[1] l/100 km, užmiestyje  4,6-4,51 l/100 km, vidutinės 5,4-5,31 l/100 km, 126-1241 g/km CO2) kaina prasideda nuo 11 995 eurų. Už papildomus 785 eurus galima rinktis erdvų penkerių durų šeimos automobilį (mažmeninė kaina su PVM Vokietijoje).

„Opel Corsa“: penki sėkmės istorijos etapai

Pirmas etapas: 1982–1993

Kaip mažesnis „Kadett“ brolis, „Corsa A“ rinkoje pasirodo 3,62 m ilgio, išskirtinai žemas, rekordiškai mažu 0,36 pasipriešinimo koeficientu1, plačiomis ratų arkomis ir pasižymintis raliui skirtu automobilio įvaizdžiu. Vyriausiasis dizaineris Erhardas Schnellas sukūrė mažą sportinį, išraiškingų formų automobilį, skirtą viskuo besirūpinančiam vyrui. Pažiba tapo 100 AG „Corsa GSi“, o kiek vėliau buvo pristatytas ir dyzelinis variantas. Dvejų durų hečbeko ir nočbeko linija buvo praplėsta penkerių durų modeliu. Labai greitai „Corsa A“ buvo pripažintas rinkoje ir nupirkta 3,1 mln. vienetų.  

Antras etapas: 1993–2000

Nepaisant „Corsos“ Nr. 1 sėkmės, Riuselsheime buvo priimtas sprendimas įpėdinį pozicionuoti kaip moterų numylėtinį. Dizaineris Hideo Kodamas pradėjo kūrybos procesą ir sukūrė švelnesnių formų „Corsą B“ su išraiškingais kaip didelės akys priekiniais žibintais. „Corsa B“ 10 cm ilgesnis ir daug erdvesnis viduje. Šis modelis pristatė didesnius saugumo standartus, turėjo ABS, šoninio smūgio apsaugas, priekines saugos oro pagalves. Tam tikrose rinkose drauge su hečbeku „Opel“ pristatė nočbeką, universalą ir pikapą. Tuo metu benzininiai varikliai jau turėjo degalų įpurškimo sistemą, katalizatorių, „GSi“ versija 16 vožtuvų, o dyzeliniai varikliai – turbinas. Antros kartos „Corsos“ pasirodymas taip pat buvo sėkmingas, o pardavimai viršijo 4 mln.

Trečias etapas: 2000–2006

Hideo Kodamas dar sykį buvo paprašytas sukurti jau trečios kartos „Corsą C“. Sąmoningai pasirinktas sėkmingas pirmtako stilius. Naujas „Corsa“ dar „paaugo“ 10 cm į ilgį, tapo platesnis, todėl salono erdvė dar padidėjo. Pirmą kartą kėbulas buvo visiškai cinkuotas. Modernus keturių vožtuvų ECOTEC benzininis ir turbodyzelinis agregatai su tiesiogine degalų įpurškimo sistema užtikrino išskirtinę galią, mažas degalų sąnaudas ir nedidelę emisiją – visi variantai atitiko griežtus „Euro 40“ emisijos reikalavimus. „Corsų C“ buvo parduota 2,5 mln.

Ketvirtas etapas: 2006–2014

Kaip ir „Corsa B“, trejų ir penkerių durų versijos turėjo skirtumų: trejų durų „Corsa“ buvo unikalaus kupė stiliaus ir buvo nusitaikęs į aktyvius sportą mėgstančius pirkėjus – visai kaip ir originalus „Corsa A“. Erdvus penkerių durų variantas buvo skirtas šeimoms. „Corsa D“ buvo beveik 4 m ilgio. Be „Opel ecoFLEX“ technologijos, šios kartos „Corsa“ turėjo „Start/Stop“ sistemą ir efektyvius variklius. Ketvirtos kartos modelio pardavimai siekė 2,8 mln. vienetų.

Penktas etapas: nuo 2014 m.

750 tūkst. užsakymų iki šios dienos – štai tokių pardavimų rezultatų pasiekė penktos kartos trejų ir penkerių durų „Corsa“, surenkama „Opel“ gamyklose Saragosoje ir Eizenache. Eizenacho gamykloje taip pat surenkami „Opel ADAM“ – mažieji „Corsos“ broliai. Viskas taip pat kaip ir istorijos pradžioje, kai „Kadett“ turėjo mažesnįjį brolį „Corsą“.

1 Su mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis.

į puslapio viršų