loading
  • Daugiau erdvės, mažesnis svoris: sumani mažesnio svorio konstrukcija;
  • Komfortabilus, praktiškas ir sumanus: nauja sėdynių architektūra, o bagažinė atidaroma paprastu judesiu;
  • Atletiškų formų, elegantiškas ir gerai apgalvotas: geriausiai parduodamo universalo ateities dizainas;
  • Modernus, siūlantis puikų ryšį ir saugumą: „OnStar”, nauja „IntelliLink” ir „IntelliLux LED®“ sistema.

Riuselsheimas/Portas. „Opel” sėkmės istorija tęsiasi su dviem kompaktiško dydžio automobilių segmento atstovais. Sėkmingas pasirodymas rinkoje ir „Metų automobilis 2016” apdovanojimas skirtas naujos kartos penkių durų „Astra”, leis sustiprinti ir naujojo „Sports Tourer“ pozicijas, kuris netrukus pasirodys prekybos salonuose. Abiejų versijų, penkių durų ir „Sports Tourer“, jau užsakyta daugiau nei 130 tūkst. vienetų. Naujausias kompaktinės klasės universalų narys ir toliau tęs „Opel“ tradicijas, kurios prasidėjo su pirmuoju universalu „Kadett A Caravan” dar 1963 metais.

Iki šiol, iš 24 mln. parduotų „Kadett” ir „Astra”, 5,4 mln. buvo universalo versijos. Naujas „Astra Sports Tourer“ – tai jau 10 kartos „Opel“ kompaktiško dydžio universalas. Naujokas taip pat turės moderniausias funkcijas, kaip ir penkiaduris „giminaitis“. „Astra Sports Tourer“ pasižymi lengvesne kėbulo architektūra ir už ankstesnį modelį lengvesnis net 190 kg.

 Universale montuojami naujausios kartos varikliai, todėl „Astra Sports Tourer“ tapo energingesnis, „gyvesnis“, o važiavimo malonumo teikia dar daugiau. Degalų sąnaudos sumažėjo, todėl naujas universalas bus patrauklesnis įmonėms ir praktiškiems vairuotojams. Kaip ir penkių durų „Astra”, „Sports Tourer” variantą galima rinktis su „ OnStar” ir nauja „IntelliLink” informacijos bei pramogų sistema su moderniausiomis ryšio galimybėmis.

Geriausios savybės taip pat  bus siūlomos saugumo bei vairuotojo pagalbinių funkcijų srityje, kurios anksčiau buvo prieinamos tik su aukštesnės klasės automobiliais. Dar vienas svarbus aspektas – „Astra Sports Tourer“ tikrai privers praeivius atsisukti ir žvilgtelėti į elegantišką, lengvų ir atletiškų formų dizainą. Sumani konstrukcija vyrauja ir salono viduje, ir aerodinamikoje. „Astra Sports Tourer“ toks pat efektyvus kaip ir penkių durų versija – pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,272.  Be to, naujokas nors ir yra tokių pačių išorės matmenų kaip ir ankstesnis modelis, tačiau viduje erdvės keleiviams siūlo daugiau – didesnė erdvė galvos srityje, gale sėdinčiųjų kojoms, o bagažinė padidėjo 80 l, iki 1630 l. Apskritai, naujas „Astra Sports Tourer“ siūlo daugiau visapusiško komforto, todėl jis tampa patogiu įmonės automobiliu ir daugybę funkcijų atliekančiu šeimos pagalbininku.

„Naujas „Astra Sports Tourer” ir naujas „Astra” hečbekas – tai lyg dvi tos pačios monetos pusės. Abu modeliai demonstruoja didelį „Opel“ šuolį kompaktinės klasės automobilių segmente. Su moderniomis ryšio galimybėmis ir evoliuciniu dizainu, universalas tapo dar efektyvesnis,” – sako „Opel Group” generalinis direktorius  dr. Karlas-Thomas Neumannas. „Mūsų „Sports Tourer” – tai puikus praktiškumo ir dinamiškumo derinys: daugiau vietos, mažesnis automobilio svoris, išmanios detalės ir funkcijos, tokios kaip automatinis bagažinės atidarymas ir uždarymas kojos judesiu. Būtent toks kompaktinės klasės universalas turi būti šiandien.“

Efektyviai suprojektuotas: atletiškas dizainas ir daug vietos

Naujas „Astra Sports Tourer” tikrai atletiškas. Kaip ir penkiavietis modelis, universalas perkelia „Opel” dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas” į kitą lygmenį.

 Automobilis tapo našesnis, lengvesnis ir dinamiškesnis. Naujai suprojektuota dviguba chromo juosta ant priekinių grotelių su „Opel“ ženklu ir priekiniai žibintai sudaro darnų vientisumą. „Sports Tourer“ praplečia penkiadurio modelio dinamiškumo įspūdį.  Švelniai į galą besileidžianti stogo linija suteikia universalui ilgesnio automobilio išvaizdą, o tokį įspūdį dar labiau pabrėžia perskirtas galinis statramstis. Gale automobilis  funkcionalus, sportiškas ir elegantiškas.

„Astra Sports Tourer“ atrodo platus ir tvirtas, o iškilios galinių ratų arkos ir tonuotų galinių žibintų dizainas tokį įspūdį dar labiau sustiprina. Naujos kartos „Sports Tourer“ išoriniai matmenys mažai kuo skiriasi nuo pirmtako – 4,702 m ilgio, 1,871 m pločio (su nulenktais šoniniais veidrodėliais) ir 1,510 m aukščio, tačiau naujokas siūlo daug daugiau vietos salone ir bagažinėje. Vairuotojui siūloma 26 mm daugiau erdvės galvos srityje, o keleiviams gale 28 mm daugiau vietos kojoms – esminiai pranašumai norint patogiau keliauti. Naujo „Astra Sports Tourer“ bagažinėje taip pat daugiau vietos – 1630 l.

Sumanus ir visapusiškas: daugiau vietos bagažinėje, daugiau patogumo kasdien

„Opel” su naujuoju „Astra Sports Tourer” siūlo ir praktišką naujovę, kuri pravers kiekvieną dieną – tai bagažinės atidarymo funkcija be jokio prisilietimo, o tiesiog paprastu kojos judesiu po galiniu buferiu arba su nuotolinio valdymo pulteliu. Su šia išmania bagažinės atidarymo sistema, kuri užfiksuoja bet kokias kliūtis bagažinės atidarymo ir uždarymo metu bei sustabdo mechanizmą,  siūloma ir beraktė durų atidarymo funkcija. Bagažinės duris galima atidaryti ir jungikliu salone, vairuotojo pusėje, specialiu mygtuku bagažinėje ar nuotolinio valdymo pulteliu.

Didesnę erdvę daiktams pervežti užtikrina pasirenkamos 40/20/20 santykiu sulankstomos galinės sėdynės. „FlexOrganizer” įranga, kurią sudaro įvairūs bėgeliai ir skiriamieji tinkleliai, leis palaikyti idealią tvarką bagažinėje.

Mažo svorio konstrukcija ir naujausios kartos varikliai – malonus ir ekonomiškas važiavimas

Kiekvienas „Sports Tourer” komponentas apgalvotas ir praktiškas. Efektyvumas atsispindi visur – ir išnaudojant erdvę, ir mažinant automobilio svorį. Kompaktiškai suprojektuotas išorėje ir viduje, lengvesnė kėbulo struktūra, leido sutaupyti net 190 kg svorio. Itin stiprus ir tamprus plienas, priekinių ir galinių ašių tam tikros modifikacijos bei gamybos proceso patobulinimas, leido pasiekti puikaus rezultato – automobilis sveria tik 1188 kg (be vairuotojo). Žinoma, tokie rezultatai turi įtakos ir vairavimui, važiavimo komfortui bei degalų sąnaudoms.

Variklių asortimentą sudaro nuo 70 kW/95 AG iki  147 kW/200 AG agregatai (vidutinės degalų sąnaudos ir CO2 emisija: 6,2-3,4 l/100 km; 142-89 g/km). Montuojami tik naujausios kartos, efektyvūs 1,0 – 1,6 l dyzeliniai ir benzininiai varikliai. Dyzelinių variklių asortimente yra naujas 1,6 l turbodyzelis su dviejų pakopų turbina.

 Kompaktiško dydžio „1,6 l BiTurbo CDTI” agregatas išvysto maksimalų 350 Nm sukimo momentą jau esant 1500 aps./min. Aukštos kokybės „common rail“ variklis su dviguba turbinų sistema, turi du režimus. Kintamos geometrijos turbokompresorius paspartina slėgio susidarymą, todėl turbina veikia be uždelsimo esant mažesnėms variklio apsukoms. „Astra Sports Tourer” su „1,6 l BiTurbo” varikliu nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 8,1 s.

Šis variklis ne tik galingas, bet ir taupus – su šešių laipsnių mechanine transmisija, „Start/Stop” įranga bei mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis, sunaudoja vos 4,1 l dyzelino šimtui kilometrų (109 g/km CO2). Su šiuo variantu, „Astra“ šeimos dyzelinių variklių asortimentas padidėjo iki 4 agregatų. 1,6 l darbinio tūrio variklių gama: 70 kW/95 AG, 81 kW/110 AG, 100 kW/136 AG ar 118 kW/160 AG.

„Astra Sports Tourer“ galima riktis ir su vienu iš penkių benzininių variklių, tarp kurių yra ir aliuminio „1,0 l ECOTEC Turbo” su tiesiogine degalų įpurškimo sistema bei keturių cilindrų 1,4 l turbininis agregatai. Naujas galingas „1,6 l ECOTEC Turbo” su tiesiogine degalų įpurškimo sistema variklis išvysto 147 kW/200 AG ir įspūdingą 300 Nm sukimo momentą (su slėgio padidinimo funkcija ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis degalų sąnaudos – 6,0 l/100 km, CO2  tarša – 139 g/km).

Ekonomiškas važiavimas: aukšta kokybė ir mažai nuvertėjusi nuosavybė  

Naujas „Astra” našus bei efektyvus ne tik dėl varikliuose naudojamų inovatyvių technologijų. Modernūs gamybos metodai, aukštos kokybės medžiagos, turi teigiamą poveikį nuosavybės kainai (angl., total cost of ownership). Čia kompaktiškas „Astra“ taip pat nustato naujus standartus savo klasėje. Prognozuojama komercinio „1,4 l ECOTEC Turbo Astra Sports Tourer“ likutinė vertė po penkerių metų naudojimo arba 100 tūkst. km ridos sudarys 33,9  proc., t.y. padidės 7 proc. arba 2485 eur. Išaugusi vertė leidžia sutaupyti iki 3374 eur.

 „1,6 l CDTI Astra Sports Tourer”,   81 kW/110 AG, komercinio automobilio prognozuojama likutinė vertė po trijų metų  arba 90 tūkst. km ridos sudarys 48,8 proc., o tai yra 12 proc. arba 3465 eurų daugiau nei buvusių modelių vertė.  

„Astra Sports Tourer” kilsteli savo vertę – ekonomiškas, konkurencingas ir vertas savo kainos. Patrauklios komercinių modelių įsigijimo sąlygos, techninės priežiūros intervalai (30 tūkst. km) taip pat prisideda prie mažesnių degalų sąnaudų.

Inovatyvios technologijos: saugumas, komfortas ir ryšio galimybės aukštesnio lygio

Be modernių variklių, naujas „Astra Sports Tourer” nustato naujus standartus saugumo, komforto, informacijos ir pramogų srityje. Išmanūs „IntelliLux LED®” matricos žibintai naujame  „Astra” – tai absoliuti naujovė kompaktinio dydžio automobilių segmente. Žibintų sistema užtikrina važiavimą be akinimo, automatiškai išjungia ar įjungia atskirus LED segmentus, pritaikydama šviesios srautą prie esamų eismo sąlygų. Šviesos srautas paskirstomas ten kur reikia ir kelias visuomet būna puikiai apšviestas.

 Inovatyvi žibintų sistema padidina saugumą kelyje ir „Astra Sports Tourer“ vairuotojui suteikia daugiau komforto važiuojant nakties metu. Daugybė kitų modernių vairuotojo pagalbinių sistemų galima rasti naujame „Sports Tourer“. „Opel Eye“ priekinė kamera suteiks vairuotojui naudingų funkcijų – atpažins kelio ženklus, perspės išvažiavus iš esamos eismo juostos ir pakoreguos vairavimą, įjungs avarinį stabdymą, jei to prireiks. Naujo „Astra Sports Tourer” viduje galima rasti kompaktiniam automobilių segmentui unikalių sistemų:

„OnStar“ asmeninis paslaugų ir ryšio asistentas – tai lyg vairuotojo ir keleivių angelas sargas. Taip pat galima bus rinktis iš dviejų „IntelliLink” sistemos variantų. Naujausios kartos  informacijos ir pramogų sistema suderinama su „Apple CarPlay” ir „Android Auto”. Ilgose kelionėse vairuotojas galės mėgautis komfortiškomis AGR ergonominėmis sėdynėmis, turinčiomis juosmens atramos, masažo, vėdinimo ir atminties funkcijas. Keleiviai sėdintys gale, šaltomis dienomis galės mėgautis šildomomis sėdynėmis.

„Astra Sports Tourer” sudaro apie 30 proc. visų „Astra“ modelių pardavimų Europoje. Dažniausiai šį modelį renkasi įmonės, šeimos, kurios vertina praktiškumą ir komfortą kasdien.

Universalas populiariausias Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Italijoje.

į puslapio viršų