loading
  • Visureigis „Grandland X“ ir jo hibridinė versija bus gaminami Eizenache.
  • Pasaulinio koncerno „Groupe PSA“ naujos kartos 1,6 l variklių šeima (EP) bus kuriama Riuselsheimo inžinerijos centre.
  • Bendra sutartis dėl darbo vietų apsaugos pratęsta iki 2023 m.

„Opel“ ir „IG Metall“ profsąjunga susitarė dėl konkurencingumo didinimo ir investicinių priemoniųRiuselsheimas.  „Opel“ užsitikrino savo ateitį Vokietijoje ir žengia dar vieną svarbų žingsnį siekdama tapti pelninga, globalia ir elektrifikuota bendrove. 2018-2023 metų laikotarpiu įmonė planuoja dideles investicijas į tyrimus ir technologijas savo gamyklose Eizenache, Riuselsheime ir Kaiserslauterne. Šios investicijos nuo 2019 metų vidurio leis Eizenacho gamykloje „Grandland X“ gamybą vykdyti dviem pamainomis, o nuo 2020 metų planuojama jo hibridinės versijos gamyba. Įmonė kiek vėliau praneš apie planuojamas investicijas į kitus savo padalinius Vokietijoje.

Derybų metu šalys taip pat sutarė dėl dar vieno svarbaus žingsnio apibrėžiant Riuselsheimo inžinerijos centro ateities vaidmenį pasauliniame „Groupe PSA“ tyrimų ir technologijų plėtros tinkle. Šis inžinerijos centras Riuselsheime bus atsakingas už naujos kartos EP variklių šeimos kūrimą. Riuselsheimo inžinerijos centras jau anksčiau yra turėjęs pasaulinio lygio atsakomybių „Groupe PSA“ viduje ir tapo vienas iš koncerno kompetencijos centru. Be to, visi Europai skirti „Opel“ modeliai nuo šiol bus projektuojami Riuselsheime.

Automobilių gamintojas taip pat susitarė dėl naujos pagrindinės sutarties su socialiniais partneriais. Ji galios iki 2023 metų ir apima išsamų priemonių paketą konkurencingumui didinti. Susitarta susilaikyti nuo priverstinių darbuotojų atleidimų visą naujosios sutarties galiojimo laikotarpį.

„Tai labai svarbus žingsnis įgyvendinant „PACE!” strategiją ir siekiant dar labiau sustiprinti „Opel“ visoje Europoje. Ir mes laikomės pažado. Didesnis konkurencingumas leidžia mums investuoti ir užtikrinti ateitį savo žmonėms,“ – teigė „Opel“ generalinis direktorius Michaelis Lohschelleris. „Mes ir toliau sieksime įgyvendinti savo įsipareigojimus išlaikyti visas esamas gamyklas ir susilaikyti nuo darbuotojų priverstinių atleidimų“, – pridūrė jis.

„Užtikrinsime ilgalaikę savo gamyklų Vokietijoje veiklą,  taip apsaugodami darbo vietas net ir kitame dešimtmetyje, kurdami patrauklius modelius ir aukštos kokybės automobilių komponentus“, – sakė Lohschelleris. „Mūsų šaknys yra Vokietijoje, todėl Vokietijos gamyklos yra ir liks mūsų veiklos pagrindas.“

Naujojoje sutartyje numatytos priemonės didinti „Opel“ konkurencingumą Vokietijoje. Ateityje numatyta atlyginimų didinimo galimybė taikant kintamus atlyginimų dalies komponentus. Tačiau buvo sutarta naujosios pagrindinės sutarties galiojimo laikotarpiui atšaukti papildomus atlyginimų priedus, anksčiau numatytus pagal kolektyvines „IG Metall“ darbo sutartis, kurie būtų įsigalioję nuo 2019 metų vidurio. Taip pat numatyta, kad visą naujosios sutarties laikotarpį nebebus didinami baziniai atlyginimai, kuriuos anksčiau buvo planuota didinti nuo 2020 metų.

Sutartyje taip pat numatyta, kad bus atleista 3 700 darbuotojų Vokietijoje pagal anksčiau socialinių partnerių patvirtintą ir sėkmingai įgyvendintą savanoriško pasitraukimo iš darbo vietų programą. Šiandien 3 500 darbuotojai jau yra pasinaudoję šia savanoriška programa.

„Šiandien sutartos priemonės yra svarbus tolesnis žingsnis siekiant „PACE!” strateginio plano tikslų – pasiekti nuolatinę dviejų procentų veiklos pelno maržą iki 2020 metų ir šešių procentų maržą iki 2026-ųjų“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Michaelis Lohschelleris. „Esame dėkingi svarbiam mūsų Vokietijos darbuotojų indėliui, kad „Opel“ ir vėl taptų sėkminga įmone“, – pridūrė jis.

į puslapio viršų